brioyhdistelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvamasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kombi taitaa olla poistumassa mallistosta kokonaan. Happy on hieman sirompi kuin kombi ja siinä on erikseen koppa ja istuinosa, kun taas kombissa koppa asetetaan istuinosan päälle. Silloin kun itse vaunut ostin, molemmissa oli istuinosan päälle asetettava koppa, mutta Happyyn ei saanut kuin pehmeän kopan, joten päädyin kombiin. Samat rungothan noissa on molemmissa valittavana. Erittäin tyytyväinen olen ollut ja nyt ne ovat serkullani joka myös kehuu loistaviksi vaikka tarpeet ihan erilaiset kuin meillä oli. Nyt varmaan hankkisin happyt ihan sen sirouden vuoksi, mutta jos meille joskus toinen tulee, niin ostan ne vanhat serkulta kyllä takaisin. Muita merkkejä en edes mieti.

Olen tykännyt kovasti brio kombeista -- ne on kai isommat kuin happyt. Lisäksi kombit kulkee mukavasti ilmakumirenkailla myös esim. pururadalla ja talvella lumessa. Huono puoli brio kombeissa on niiden reilu koko (toki ongelmana myös muissa yhdistelmissä) -- ostimme sitten n. 1-vuotiaalle erikseen matkarattaat, kun auton tavaratila täyttyi jo puoliksi pelkistä vaunuista.

meillä oli/ brion happyt. Yhdistelmänä siis, ratasosan kanssa oli kova koppa. Oli pehmeäkin ostettuna, mutta se käi kokonaan käyttämättä meidän talvivauvalla. Kova oli jotenkin mukavampi ja isommman oloinen.

Ihan ok vaunut, mutta aika leveät, meillä on se heittoaisa siinä. Että ihan hyvät mennä kun on tilaa mennä. Ei kauppavaunut, vaikka ollaan me niillä kaupoissakin menty, kun ei raskittu sitten matkarattaita ostella. Aateltiin että näillä mennään mitä on hankittu. Nyt jos vaunuostoille menisin, ehkä ostaisin hieman kevyemmät ja pienemmät rattaat, ja vaikka sitten vaunut ihan erikseen käytettynä :) Aikamoinen viidakko on toi vaunu/ratas maailma...joten onnea vaan :) Ja mittailkaa sitten että valitsemanne mahtuvat, esim hissiin, tai autoon, jos tarttee mahtua :)

siis oli ja on edelleen noi happyt :D . ja ollaan me noilla eva-renkailla kyllä menty pururadalla ja metsässäkin, että kyllä niillä pääsee jos itse haluaa mennä, toiset valittaa ettei tuossa compact-rungossa ole jousitusta, mutta onhan siinä vaikkakin vähän kovanlainen. ja kun on tottunut nyt tuohon, niin kaverin heijaavia vaunuja on aika vaikea työntää... Ja musta tuntuu että vähän on toi jousitus nyt käytön myötä "pehmentynyt". Liekö valmistusvika, vai paraneeko rattaat vanhetessaan ;)

Yhteistyössä