Brion SyskonClassic

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minnali

Vieras
Hei,

onko kellään kokemuksia Brion SyskonClassic -tuplarattaista? Varasimme juuri sellaiset, kun hinta oli kohdallaan. Esikoinen on 1 v 2 kk, ja kakkonen syntyy kesäkuun alussa. Rattaat ovat kyllä aika painavat, mutta toisaalta sisämitoiltaan tilavat, ja päädyimme niihin Twinetten sijaan. Eli mielipiteitä siskot, ja miksei veljetkin!

Hyvät ja tukevat kaksostenvaunut/rattaat. Tässä utelen, otitteko mukaan myös kantokopan? =) Minun ystäväni on kehunut kovasti että on ainakin hyvä jousitus ja hyvät työntää, ja paremmat kuin oran vastaava. Kankaat hyvälaatuiset, siinä meidän kokemuksemme
;)

Mun kaverilla on nuo SyskonClassicit, hällä on siis kaksoset. Mulla on lapsilla ikäeroa 1v3kk ja harkitsin niitä itsekin mutta ostin sitten Twinetet kun mun pitää usein pakata yksin autoon rattaita. Ne Syskonit tuntui paljon suuremmilta.
Mun kaverilla on 2 kovaa koppaa niissä ja mahtuu todella hyvin! Sitten kunhan tarviivat ratasosaa niin luulis tilan riittävän pitkään! Kaverilla on se "hyvä" puoli kun hällä ei ole autoa käytössä niin ei tarvitse pakata vaunuja autoon. Kävelylenkeillä on kehunut vaunuja tosi paljon, yhtä kepposasti liikkuu kuin meidän sirot Twinetet ;) Minun mielestä ootte tehneet tosi hyvän valinnan! :)

Yhteistyössä