Brion junarata MIKKI -aiheinen

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hei ! Onko kukaan nähnyt/ostanut sitä Brion Mikin kerhotalo-aiheista puujunarataa mistään ? Pitäisi löytää joululahjaksi ja ainakaan täällä Cittarissa, Anttilassa eikä Prismassa ole.

http://www.brio.net/BRIO_NET/Suomi/Toys/DISNEY/Mickey+Mouse+Club+House/Products/32221-MickeyMouseClubhouseSet
 
vieras
Minä ostin Keskisen kyläkaupasta, kerhotaloa siellä ei ollut myöskään vaan se autotalli systeemi, pitäis se kerhotalo vielä löytää. Seinäjoella oli minimanissa. Kyllä niitä varmasti tulee myös noihin isoihin, ei ole vielä varmaan joululeluuutuudet ehtineet.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tillero:
googletin, niin halens nettikaupassa 39,90e..
Kiitos, hirveesti ! Itellä tuo googletus meni ohi. Eipä oo tullut mieleen, et Halensilla ois lelujakin, vaatteita joskus tilaillut. Tuoltahan mä sen nyt tilaankin sitten, eipähän tartte juosta kuin postista paketti hakemassa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tillero:
googletin, niin halens nettikaupassa 39,90e..
Kiitos, hirveesti ! Itellä tuo googletus meni ohi. Eipä oo tullut mieleen, et Halensilla ois lelujakin, vaatteita joskus tilaillut. Tuoltahan mä sen nyt tilaankin sitten, eipähän tartte juosta kuin postista paketti hakemassa :)
paitsi, että toimittaako ne tuolta ruotsi-versiosta suomeen??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tillero:
googletin, niin halens nettikaupassa 39,90e..
Kiitos, hirveesti ! Itellä tuo googletus meni ohi. Eipä oo tullut mieleen, et Halensilla ois lelujakin, vaatteita joskus tilaillut. Tuoltahan mä sen nyt tilaankin sitten, eipähän tartte juosta kuin postista paketti hakemassa :)
paitsi, että toimittaako ne tuolta ruotsi-versiosta suomeen??
sorisorisori, olihan siellä suomiversiossakin :D
 
ostettu on
Mä kävin ostamassa lelukaupasta :) Tosin meille tuli vain se pienempi malli, kun junarataa on muutenkin jo riittämiin. Mutta oishan siellä toikin ollut, ja sain vielä alehintaan.
 

Yhteistyössä