Brion hella!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni-hiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomasithan että Honkkarissa sen oikea hinta oli kalliimpi ja nyt se on alennuksessa? Kyllä se sama hella on, ei ne mitään Brion nimisiä voi myydä jos ei ole oikeita. Tukkuhinnat on niin alhaiset että hyvin voi alentaa ja voittoakin vielä jää :)

Miniän sisustusmaku ei kohtaa minua.. ostan valkoisen. Hän on muutenkin on sitä mieltä, että ei liikaa leluja kiitos.
Viime Jouluna ostin tytölle pienen teltan, johon hän kerää (heittelee) lelunsa päikkäreille mennessään :heart:

Oi,se on ihana lelu ja varmasti lapselle mieluinen. Kaveriksi saa tiskialtaan ja se varmaan hankitaan meille seuraavaksi. On joku paikka, mihin laittaa piiloon leikkiruoat ja kauppaleikin ruokapakkaukset.
Tarjouksia kannattaa seurata. Ei voi kuin ihmetellä välillä lelujen katteita. Brion nukenvaunusta on myös hyvä tarjous ja Lego Friends -sarjan legoissa.
Näemmä kun ostetaan iso erä sisään, niin voidaan alentaa hintaa ja silti tuotteita ei myydä tappiolla.

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Oi,se on ihana lelu ja varmasti lapselle mieluinen. Kaveriksi saa tiskialtaan ja se varmaan hankitaan meille seuraavaksi. On joku paikka, mihin laittaa piiloon leikkiruoat ja kauppaleikin ruokapakkaukset.
Tarjouksia kannattaa seurata. Ei voi kuin ihmetellä välillä lelujen katteita. Brion nukenvaunusta on myös hyvä tarjous ja Lego Friends -sarjan legoissa.
Näemmä kun ostetaan iso erä sisään, niin voidaan alentaa hintaa ja silti tuotteita ei myydä tappiolla.

Mietin itsekin tuota hellaa ettää olisi kiva kun meillä on vain vanha matala muovinen. On muuten hella tärkeä lasten leikeissä. Tuo puinen brion voisi olla meillekin kiva jouluhankinta.
Kyllähän tosiaan isoja eriä saa tilattua niin halvalla että ei niitä tarvi tappiolla myydä alennettuinakaan. Itse olen tilannut pieniä eriä vaatteita ja voi jösses ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka hirveää voittoa niistä vedetään!

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Kyllä siis v*** (harmittaa) niin paljon, kun omalle tytölleni teetettiin leikkimökkiin kaikki kalusteet.. JA: Annettiin sitten ne vaan muuton yhteydessä jollekin!

Ei tullut pieneen mieleenkään, että ehkä niitä joku pieni tyttö olis joskus tarvinnut :(

Yhteistyössä