Brion happyt vai emmaljungat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meille tulossa eka lapsi ja sukulainen tarjoutui ostamaan vaunut.. käytiin kattomassa emmaljungia kun olin jo päättänyt että ne haluan, mutta toisaalta ne on melko kalliit. Sitten iskin silmäni netissä tuollaisiin brio happy-yhdistelmiin? onko niistä millaisia kokemuksia? onko edullisemmat? ainakin oli pirteitä värejä, tykkäsin. Brioja kai saa tilattua netistä myös, emmaljungia kun ei saa. ?

Briot on aina parhaat! Niihin voi luottaa. Kerran kokeilin toista merkkiä - kitisi ja natisi.
Nyt on kahdet erilaiset yhdistelmät/rattaat ollut ja toimii.

Minusta ne emmaljungat on raskaan ja ruman näköisiä..

No jos multa kysytään niin Emmaljungat. Ne ostamalla tuet pohjoismaista tuotantoa etkä minkään kiinalaisen hikipajan tuotantoa, ne on ekologisemmat koska niitä ei roudata mistään maan ääristä tänne ja ne on myös laadukkaammat.

No ittellä ei mitään pahaa sanottavaa Brioista, mutta ei mulla tietty oo musita kokemuksiakaan. Hyvin on kestänyt 2,5v kovassa käytössä ja siirtyy nyt käyttöön uudelle vauvalle tosi hyväkuntoisina.

Ite tykkäsin ulkonäöllisesti simppelimmistä vaunuista joten valitsin Briot.

Briot on aina parhaat! Niihin voi luottaa. Kerran kokeilin toista merkkiä - kitisi ja natisi.
Nyt on kahdet erilaiset yhdistelmät/rattaat ollut ja toimii.

Minusta ne emmaljungat on raskaan ja ruman näköisiä..

Käytiin liikkeessä katsomassa emmaljungia ja ne oli aika kookkaan näköisiä ja raskaan oloisia! sitä mietinkin josko briot olisi vähän kevyemmät... brioja en ole luonnossa vielä nähnyt :D

tykkään kyllä emmaljungankin kuoseista, tosin ehkä vähän värittömiä. Brioissa oli netissä ainakin enemmän tuollaisia kirkkaitakin värejä.

mä tykkäsin eniten brion jousituksesta- oli ihan parhaat! Todella kevyt työntää ja hyvin säädettävä töntökorkeus(meillä se runko, missä teleskooppi aisa). Todelliseen testiin pääsee kun vauva syntyy, mut tosiaan, meillä tärkein valintaperuste oli jousitus, koska lenkkeillään paljon epätasaisilla poluilla.
:)
ei kai se auta kun liikkeessä käydä testaamassa ja sit päättää kummasta tykkää enemmän.

Emmaljungia minäkin suosittelen! Meillä oli kanssa vaihtoehtoina juurikin nuo Briot ja Emmaljungat, ja päädyttiin Emmaljungan City Crosseihin ja on ollut erittäin kevyet, tilavat ja hyvin toimivat vaunut/rattaat. Hyvin kulkee erilaisissa maastoissa ja saa pieneen kasaan näppärästi. Uskon, että myös Briot ovat hyvät, itse kuitenkin pidin myös sitten enemmän kuitenkin tuon City Crossin ulkonäöstä :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25396517:
mä tykkäsin eniten brion jousituksesta- oli ihan parhaat! Todella kevyt työntää ja hyvin säädettävä töntökorkeus(meillä se runko, missä teleskooppi aisa). Todelliseen testiin pääsee kun vauva syntyy, mut tosiaan, meillä tärkein valintaperuste oli jousitus, koska lenkkeillään paljon epätasaisilla poluilla.
:)
ei kai se auta kun liikkeessä käydä testaamassa ja sit päättää kummasta tykkää enemmän.

Juu, täytyy etsiä joku liike joka niitä myy. Osaisko joku sanoa turusta jonkun liikkeen missä on hyvä vaunuvalikoima?

[QUOTE="vieras";25396531]Juu, täytyy etsiä joku liike joka niitä myy. Osaisko joku sanoa turusta jonkun liikkeen missä on hyvä vaunuvalikoima?[/QUOTE]
mä ostin joulukuussa nuo oz babysta, siellä on mun mielestä hvä valikoima :) ja palvelu...

Yhteistyössä