Brio race vai Emmaljunga Scooter vai mitkä?

Auttakaa kanssasisaret nyt hieman, sillä meillä on tarkoitus hankkia ns. kevyemmät rattaat noiden Emmaljungan Edge Duojen tilalle, kun lapsi alkaa pikkuhiljaa kävelemään eikä enään suostu nukkumaan vaunuissa, joten on turhaa "raahata" noita mukana autossa ym. tilaa viemässä. Toki nuo käytössä olevat on hyvät ja toimivat, mutta....

Joten mitkä ovat hyvät, melko pieneen tilaan menevät sekä tässä Suomen talvessa kulkevat, eli siis täälläpäin pitää välillä tuota umpihankihiihtoakin harrastaa!

Joten voisinko saada kommentteja sekä kokomuksia noista, vaiko onko jotkut muut "kärryt" sitten paremmat ja pesevät nuo kaksi vaihtoehtoa mennen tullen.

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen! Ja lumista talvenjatkoa kaikille!

Meillä on Oran Jovi Io merkkiset matkarattaat ja ns. parempina rattaina juurikin nuo Duo Edget. Noista mainitsemistasi ei ole kokemusta, mutta omiin olen ollut tyytyväinen hinnan ja laadun suhteen. Noissa saa selkänojan alas, mikäli lasta alkaakin nukuttamaan kesken lenkin. Ainoa miinus on etteivät ne taitu ihan niin pieneen tilaan, kuin sellaiset missä on 2 erillistä kahvaa. Mutta yhtenäisen kahvan ansiosta niitä voi työntää yhdelläkin kädellä.
Nämä ei ehkä umpihankeen sovellu, mutta matkarattaina ovat hyvät. Meillä umpihangessa mennään Duoilla.

Meillä ainakin nuo Scooterit ovat pelittäneet ihan uskomattoman hyvin. Niitä on riepoteltu ympäriinsä ja työnnetty hangessa. Tungettu täyteen kauppakasseja ja lapsi vielä siihen päälle. Parit matotkin olen kuljettanut sillä. Ulkomaillakin oli mukana tytön ollessa 7 kk ja 3-vuotias istui siinä jalkatelineellä. Hyvin ovat toimineet eivätkä edes ole killissä tms.. Sadesuoja on erinomainen varsinkin kun sen saa tungettua siihen omaan pussiin minkä saa rattaisiin kiinni niin on aina mukana lumisateessa ja vesisateessa. Tyytyväinen olen. Brion raceistä ei kokemusta.

Meillä myös Scooterit olleet käytössä viime kesästä asti ja olen tykännyt tosi paljon. Tosi kevyet työntää, tavarat mahtuu hyvin koriin ja menee tosi pieneen tilaan kun laittaa kasaan. Meilläkään poika ei ole enää pitkään aikaan nukkunut rattaissa. Kerran on niissä nukkunut ja hyvin tuli uni kun selkänojan saa alas.

Yhteistyössä