Brio Nova ja Nova classic

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen huomenna menos ostamaan uusia Brion vaunuja, yritän muistaa samalla kysyä myyjältä ;) Kirjoittelen huomenna.
Tuskin maltan odottaa että saan meidän vaunut kotiin, vaikka käyttäjän tuloonkin on vielä 9 viikkoa....

Nova classic on niiden edullisempi versio. Siinä ei ole heittoaisaa ja muistaakseni kangas oli hiukan erilainen. Koppaosat ja muut säädöt on ihan samanlaiset. Me valittiin classic, koska hintaero oli 150e (syystarjousten). Niin ja classic-mallissa ei ainakaan ole sitä Brion uutta kopan irrotusmekanismia yhdellä napinpainalluksella. En tiedä onko tuossa kalliimmassakaan Novassa. Niistä saa sen sisäkopan nostettua ulos, joten emme tarvitsekaan koko kopan irrotusmekanismia.

Eppu

Juu, myyjä sanoi hyvin pitkälle samaa kuin Eppu.
Nova Classic on siis tavallaan "vanhempi" malli, eli siinä on se vanhempi runko, missä ei ole KlikIn-pikanappia. Eli jos haluaa kääntää ratasosan toisin päin (esim. lapsen kasvot menosuuntaan), se joudutaan irroittamaan hieman monimutkaisemmin. Ei saa yhdellä napilla niinkuin KlikIn:ssa. Tosin ei se vaikealta näyttänyt tuossa Classicissakaan ;)
Lisäksi siinä ei ole teleskooppi-työntöaisaa, vaan nappisäädöllinen aisa. Kankaat ovat ihan samat. Minusta tuo Classic vaikutti myös ihan fiksulta mutta sen KlikIn-pikanapin vuoksi otin uudemman Novan. Kylläpä onkin hienot!! Ja aivan uskomattoman kevyet työntää! Tosin mulla ei ole vauvaa vielä kyydissä :laugh:

Yhteistyössä