Bring-yrityksen kotiinkuljetus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko jollain kokemuksia kys yrityksen kotiinkuljetuksesta? Olen tätä kautta pienemmät paketit saanut ongelmitta postiin, sovitussa ajassa.

Sitten yksi paketti olisi tullut kotiinkuljetuksella ja mikään ei enää toiminut. Ei tullut mitään ilmoitusta lähtevästä lähetyksestä. Jossain vaiheessa tuli viesti että saapuva lähetys on palautettu terminaaliin (ei mitään tietoa minne?), ja että minun täytyy soitta asiakaspalveluun sopiakseni uusi toimitusaika. Ei tullut.mitään lähetystunnusta ja aikansa selvitettyäni asiakaspalvelun kanssa lähetyksen kohtaloa selvisi, että sitä oli yritetty toimittaa viikko sitten ja nyt se lojuu jossain odottamassa uutta toimitusta, joka saatiinkin sovittua tulevan viikon arkipäivälle 8-16 välille. Olin varannut olevani koko päivän kotona pakettia vastaanottamassa. Kellon lähestyessä 15:30 soitin asiakaspalveluun että ei taida olla lähetys tulossa. Seuraavana päivänä vastattiin että juu ei ollut eikä edes laitettukaan jakeluun. Ja että ainahan voin itse hakea lähetyksen terminaalista toiselta puolelta Suomea.

Sitten sovittiin että kyllä jakelusta soitetaan minulle uuden toimitusajan sopimiseksi. Olen nyt siis 1,5 viikkoa odottanut toimitusta saapuvaksi, paketti ei liiku mihinkään enkä ole saanut muuta vastausta kuin että otetaan yhteyttä pahoittelut.

Miten yksinkertaisuudessakaan tällainen tilanne on mahdollista?
 
Yritys käyttää todennäköisesti alihankkijaa kuljetuksiin. Yritä saada tietoon, kuka on kuljettaja ja ole yhteydessä suoraan häneen.
Sinuna tekisin myös virallisen reklamaatoin bringille.
 
Onko jollain kokemuksia kys yrityksen kotiinkuljetuksesta? Olen tätä kautta pienemmät paketit saanut ongelmitta postiin, sovitussa ajassa.

Sitten yksi paketti olisi tullut kotiinkuljetuksella ja mikään ei enää toiminut. Ei tullut mitään ilmoitusta lähtevästä lähetyksestä. Jossain vaiheessa tuli viesti että saapuva lähetys on palautettu terminaaliin (ei mitään tietoa minne?), ja että minun täytyy soitta asiakaspalveluun sopiakseni uusi toimitusaika. Ei tullut.mitään lähetystunnusta ja aikansa selvitettyäni asiakaspalvelun kanssa lähetyksen kohtaloa selvisi, että sitä oli yritetty toimittaa viikko sitten ja nyt se lojuu jossain odottamassa uutta toimitusta, joka saatiinkin sovittua tulevan viikon arkipäivälle 8-16 välille. Olin varannut olevani koko päivän kotona pakettia vastaanottamassa. Kellon lähestyessä 15:30 soitin asiakaspalveluun että ei taida olla lähetys tulossa. Seuraavana päivänä vastattiin että juu ei ollut eikä edes laitettukaan jakeluun. Ja että ainahan voin itse hakea lähetyksen terminaalista toiselta puolelta Suomea.

Sitten sovittiin että kyllä jakelusta soitetaan minulle uuden toimitusajan sopimiseksi. Olen nyt siis 1,5 viikkoa odottanut toimitusta saapuvaksi, paketti ei liiku mihinkään enkä ole saanut muuta vastausta kuin että otetaan yhteyttä pahoittelut.

Miten yksinkertaisuudessakaan tällainen tilanne on mahdollista?
Eka kertaa käytin ja nyt lähetys toimitettu Bringin terminaaliin takaisin eilen kun en MUKA ollut vastaanottamassa lähetystä. Lupasivat toimittaa tänään ja kuskin MUKA soittavan ja ilmoittavan lähestyvästä toimituksesta. Eipä tullut soittoa sen enempää kuin pakettiakaan. Trackingin mukaan edelleen Bringin terminaalissa - lupauksesta huolimatta. Miten voi olla niin vaikeaa, luulin, että pakettien toimittaminen on yksi
Onko jollain kokemuksia kys yrityksen kotiinkuljetuksesta? Olen tätä kautta pienemmät paketit saanut ongelmitta postiin, sovitussa ajassa.

Sitten yksi paketti olisi tullut kotiinkuljetuksella ja mikään ei enää toiminut. Ei tullut mitään ilmoitusta lähtevästä lähetyksestä. Jossain vaiheessa tuli viesti että saapuva lähetys on palautettu terminaaliin (ei mitään tietoa minne?), ja että minun täytyy soitta asiakaspalveluun sopiakseni uusi toimitusaika. Ei tullut.mitään lähetystunnusta ja aikansa selvitettyäni asiakaspalvelun kanssa lähetyksen kohtaloa selvisi, että sitä oli yritetty toimittaa viikko sitten ja nyt se lojuu jossain odottamassa uutta toimitusta, joka saatiinkin sovittua tulevan viikon arkipäivälle 8-16 välille. Olin varannut olevani koko päivän kotona pakettia vastaanottamassa. Kellon lähestyessä 15:30 soitin asiakaspalveluun että ei taida olla lähetys tulossa. Seuraavana päivänä vastattiin että juu ei ollut eikä edes laitettukaan jakeluun. Ja että ainahan voin itse hakea lähetyksen terminaalista toiselta puolelta Suomea.

Sitten sovittiin että kyllä jakelusta soitetaan minulle uuden toimitusajan sopimiseksi. Olen nyt siis 1,5 viikkoa odottanut toimitusta saapuvaksi, paketti ei liiku mihinkään enkä ole saanut muuta vastausta kuin että otetaan yhteyttä pahoittelut.

Miten yksinkertaisuudessakaan tällainen tilanne on mahdollista?
Näköjään voi ja
Onko jollain kokemuksia kys yrityksen kotiinkuljetuksesta? Olen tätä kautta pienemmät paketit saanut ongelmitta postiin, sovitussa ajassa.

Sitten yksi paketti olisi tullut kotiinkuljetuksella ja mikään ei enää toiminut. Ei tullut mitään ilmoitusta lähtevästä lähetyksestä. Jossain vaiheessa tuli viesti että saapuva lähetys on palautettu terminaaliin (ei mitään tietoa minne?), ja että minun täytyy soitta asiakaspalveluun sopiakseni uusi toimitusaika. Ei tullut.mitään lähetystunnusta ja aikansa selvitettyäni asiakaspalvelun kanssa lähetyksen kohtaloa selvisi, että sitä oli yritetty toimittaa viikko sitten ja nyt se lojuu jossain odottamassa uutta toimitusta, joka saatiinkin sovittua tulevan viikon arkipäivälle 8-16 välille. Olin varannut olevani koko päivän kotona pakettia vastaanottamassa. Kellon lähestyessä 15:30 soitin asiakaspalveluun että ei taida olla lähetys tulossa. Seuraavana päivänä vastattiin että juu ei ollut eikä edes laitettukaan jakeluun. Ja että ainahan voin itse hakea lähetyksen terminaalista toiselta puolelta Suomea.

Sitten sovittiin että kyllä jakelusta soitetaan minulle uuden toimitusajan sopimiseksi. Olen nyt siis 1,5 viikkoa odottanut toimitusta saapuvaksi, paketti ei liiku mihinkään enkä ole saanut muuta vastausta kuin että otetaan yhteyttä pahoittelut.

Miten yksinkertaisuudessakaan tällainen tilanne on mahdollista?
[
Näköjään voi! Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käytän Bringiä - en muka ollut kotona kun tilausta yritettiin toimittaa, luvattiin toimittaa seuraavana päivänä ja kuskin ilmoittavan lähempänä toimitushetkeä… Paketti ei siis tullut vaan on näköjään Bringin terminaalissa. Kyllä mokia sattuu mutta miksi asiakaspalvelu valehtelee ja antaa turhia lupauksia; sitä en ymmärrä. Saa nähdä miten tämäkin päättyy….

Bringin palveluista jota he myyvät.?
 

Yhteistyössä