Breastfeeding /aikuisimetys

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tutustuin nettisaitin kautta mieheen, joka kysyi minulta viestien vaihdon yhteydessä, voisinko alkaa imettää häntä. Aluksi yllätyin ideasta mutta sain aika pian selville, että maidon tuotanto on mahdollista käynnistää myös ilman raskautta ja aihe alkoi kiinnostaa toden teolla vaikka minulla ei siitä (vielä) kokemusta olekkaan ja tämän nettituttavuuden kanssa juttelu päättyikin lyhyeen.
Jenkkilän puolelta aiheesta löytyy jo ihan hyvin tietoa, jopa Youtuben puolelta löytyy ihan asiallista tietoa hakusanalla ''breastfeeding''. Suomeksi aiheesta ei juuri mitään tietoa saa ja tiedon kalastaminen on ollut lähes kokonaan englanninkielisen tiedon varassa.
Omia lapsia en ole koskaan halunnut mutta ajatus siitä, että joku käyttää tisujani ravinnon lähteenä on alkukantaisella tavalla kiehtova :) Olisi hauska huomata fyysiset muutokset rinnoissa, kun maito alkaa niihin nousta (muodostuuko raskausarpia ja minkä verran tissien koko muuttuu ja paljonko ylipäätään maitoa pystyisin tuottamaan) ja toki oppia hiljalleen paremmaksi imettäjäksi ja suoda toiselle (eli miehelle) tälläinen nautinto maitolaiturin muodossa. :) Olen 28vuotias.
Onko aiheesta tietäviä/ asiaa kokelleita/harrastavia?
Tuntui epäreilulta, kun joissain nettikeskusteluissa useammat naiset mainitsivat imettävänsä miehiään. Onko minun kohtalo ikisinkkuna jäädä vain haaveilemaan tälläisestä? :D
 
vierailija
Tutustuin nettisaitin kautta mieheen, joka kysyi minulta viestien vaihdon yhteydessä, voisinko alkaa imettää häntä. Aluksi yllätyin ideasta mutta sain aika pian selville, että maidon tuotanto on mahdollista käynnistää myös ilman raskautta ja aihe alkoi kiinnostaa toden teolla vaikka minulla ei siitä (vielä) kokemusta olekkaan ja tämän nettituttavuuden kanssa juttelu päättyikin lyhyeen.
Jenkkilän puolelta aiheesta löytyy jo ihan hyvin tietoa, jopa Youtuben puolelta löytyy ihan asiallista tietoa hakusanalla ''breastfeeding''. Suomeksi aiheesta ei juuri mitään tietoa saa ja tiedon kalastaminen on ollut lähes kokonaan englanninkielisen tiedon varassa.
Omia lapsia en ole koskaan halunnut mutta ajatus siitä, että joku käyttää tisujani ravinnon lähteenä on alkukantaisella tavalla kiehtova Olisi hauska huomata fyysiset muutokset rinnoissa, kun maito alkaa niihin nousta (muodostuuko raskausarpia ja minkä verran tissien koko muuttuu ja paljonko ylipäätään maitoa pystyisin tuottamaan) ja toki oppia hiljalleen paremmaksi imettäjäksi ja suoda toiselle (eli miehelle) tälläinen nautinto maitolaiturin muodossa. Olen 28vuotias.
Onko aiheesta tietäviä/ asiaa kokelleita/harrastavia?
Tuntui epäreilulta, kun joissain nettikeskusteluissa useammat naiset mainitsivat imettävänsä miehiään. Onko minun kohtalo ikisinkkuna jäädä vain haaveilemaan tälläisestä?
Olisin kyllä myös todella innokas kokeilemaan, ajatus imemisestä kiihottaa kovasti! Jonkin verran olen tietoa kaivanut, mutta imettäjää en ole vielä löytänyt. -M32v
 

Yhteistyössä