Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oisinkin taas parikymppinen. mä en oo vouhottaja. Mä en vouhota jostain että nyt muslimit valtaa kaiken tai ilmasto muuttuu nyt tai alkaa sota. Te ootte vouhottajia ja suurin osa onneks ei oo. suurin osa hyväksyy uudet jutut ja kun suomessa on muslimeja niin voi niilä olla oma paikka. Mä en osaa ajatella niin että tohon tulee uus kauppakeskus ja mitä nyt tapahtuu muille kaupoille. Pitää tulla uusia asioita tai muuten kaikki on pysähtynyt.Jos et ole joku parikymppinen (jolloin naiviuden ymmärtää), niin pelottavaa.
Moskeja ei varmasti sellaisenaan saa ketään muslimiksi kääntymään, mutta moskejassa harrastettava aivopesu saa ihmiset tekemään, mitä halutaan.
Ylipäänsä mielestäni vaarallista niin lyhytnäköisesti ja kritiikittömästi jotain niinkin kieroutunutta uskontoa kuin islam. Hullua maan kalleimmille tonteille rakentaa jotain helvetin isoja pyhättöjä, joiden seinien sisällä voidaan mitä tahansa paskaa.
Aika outoa, että sitten kuitenkin joistain asioista sinäkin varmasti vouhottaisit. Jos joku perustaisi natsipuolueen ja heille rakennettaisiin valtava kerhohuone Rautatietorille ja he käännyttäisivät yhä useamman suomalaisen natsipuolueen kannattajaksi, niin veikkaan, että et yhtään myhäilisi noita "muutos on hyvästä"- mantrojasi.Oisinkin taas parikymppinen. mä en oo vouhottaja. Mä en vouhota jostain että nyt muslimit valtaa kaiken tai ilmasto muuttuu nyt tai alkaa sota. Te ootte vouhottajia ja suurin osa onneks ei oo. suurin osa hyväksyy uudet jutut ja kun suomessa on muslimeja niin voi niilä olla oma paikka. Mä en osaa ajatella niin että tohon tulee uus kauppakeskus ja mitä nyt tapahtuu muille kaupoille. Pitää tulla uusia asioita tai muuten kaikki on pysähtynyt.
Se olis laitonta. Natsit on laitonta. Ne menee sinne rukoilemaan ja harrastamaan ja kaikki saa mennä harrastmaan. Nytkin on sellasia jotka ei halua että pasilaan tulee iso kauppakeskus. Ne vuohottaa kanssa ihan ihme juttuja ja vaan sen takia että ne haluais että kaikki olis aina samanlaista eikä mikään muuttuis ikinä. ei tullu guggenheimiä mä toivoin sitä mut ei. Vaan sen takia kun jotkut ei halua että tulee mitään uutta.Aika outoa, että sitten kuitenkin joistain asioista sinäkin varmasti vouhottaisit. Jos joku perustaisi natsipuolueen ja heille rakennettaisiin valtava kerhohuone Rautatietorille ja he käännyttäisivät yhä useamman suomalaisen natsipuolueen kannattajaksi, niin veikkaan, että et yhtään myhäilisi noita "muutos on hyvästä"- mantrojasi.
Ja oikeastiko kuvittelet kaiken ääri-islamistien jutuista olevan laillista? Tai edes rivimuslimien? Suomessa on mm. tasa-arvolaki, jota perusmuslimit rikkovat jatkuvasti.Se olis laitonta. Natsit on laitonta. Ne menee sinne rukoilemaan ja harrastamaan ja kaikki saa mennä harrastmaan. Nytkin on sellasia jotka ei halua että pasilaan tulee iso kauppakeskus. Ne vuohottaa kanssa ihan ihme juttuja ja vaan sen takia että ne haluais että kaikki olis aina samanlaista eikä mikään muuttuis ikinä. ei tullu guggenheimiä mä toivoin sitä mut ei. Vaan sen takia kun jotkut ei halua että tulee mitään uutta.
Olet ihan oikeassa. Lienee 90 % suomalaisista jotka kannattaa tuota. Ja käsittääkseni suomessa on uskonnonvapaus että kyllä muslimeilla on oikeus saada moskeija. Se nyt vain sattuu sitten olemaan hieman isompi. Mutta tilastahan ei ole pulaa.Suurin osa kanntttaa tota. Siinä tulee paljon harrastus tiloja nuorille ja en mä nä mitään syytä olla vastaan. Ja kun kirkkoja voi olla niin voi olla noitakin. Kirkoissa ei muten oo edes mitään tiloja muille.
Ööö, no ensinnäkin edes tuon ohjailevan tutkimuksen perusteella, hanketta ei kannattanut kuin 50%.Olet ihan oikeassa. Lienee 90 % suomalaisista jotka kannattaa tuota. Ja käsittääkseni suomessa on uskonnonvapaus että kyllä muslimeilla on oikeus saada moskeija. Se nyt vain sattuu sitten olemaan hieman isompi. Mutta tilastahan ei ole pulaa.
"Se olis laitonta. Natsit on laitonta. Ne menee sinne rukoilemaan ja harrastamaan ja kaikki saa mennä harrastmaan. Nytkin on sellasia jotka ei halua että pasilaan tulee iso kauppakeskus. Ne vuohottaa kanssa ihan ihme juttuja ja vaan sen takia että ne haluais että kaikki olis aina samanlaista eikä mikään muuttuis ikinä. ei tullu guggenheimiä mä toivoin sitä mut ei. Vaan sen takia kun jotkut ei halua että tulee mitään uutta.
ei ihme että Helsingissä alkaa asiat mennä huonoon suuntaan kun sieltä löytyy noin sinisilmäisiä ja lapsellisia ihmisiä. Musulmaanit vie teitä 6-0 ja te ette edes tajua sitä. Höpötätte vain että kivaa saada uutta. Luulisi sinun naisena vastustavan kaikin keinoin islamin leviämistä koska islamissa naisen rooli on lähinnä nyrkkeilysäkki.Se olis laitonta. Natsit on laitonta. Ne menee sinne rukoilemaan ja harrastamaan ja kaikki saa mennä harrastmaan. Nytkin on sellasia jotka ei halua että pasilaan tulee iso kauppakeskus. Ne vuohottaa kanssa ihan ihme juttuja ja vaan sen takia että ne haluais että kaikki olis aina samanlaista eikä mikään muuttuis ikinä. ei tullu guggenheimiä mä toivoin sitä mut ei. Vaan sen takia kun jotkut ei halua että tulee mitään uutta.
Vain perussuomalaiset ryhmänä suurmoskeijaa vastaan, muut puolueet haluavat ottaa kyyn povelle.
Vain perussuomalaiset ryhmänä suurmoskeijaa vastaan, muut puolueet haluavat ottaa kyyn povelle.
"Myös Euroopan neuvosto on todennut, että vaikka Helsinki on pääkaupunki, täällä ei ole vielä varsinaista moskeijarakennusta. Luomalla puitteet monimuotoisuudelle myös kaavoituksen kautta, varmistetaan kaikkien ryhmien osallisuus yhteiskuntaamme. On erityisen tärkeää, että kahden tai useamman kulttuurin välimaastossa kasvavat lapset ja nuoret saavat, tasavertaisesti kuten muutkin nuoret, kokea olevansa täysivaltaisia ja arvostettuja helsinkiläisiä myös uskontonsa suhteen. Siten voimme parhaiten estää syrjäytymistä ja sivuunjäämiskehitystä lieveilmiöineen."
No niinpä tietysti. Isot pojat eu:sta ovat käskeneet moskejan rakentaa, joten kyllähän tyttöjen on toteltava.
Ja parhaiten kotoutumiseen ja länsimaiseen kulttuuriin sopeutuminen onnistuu välttämällä viimeiseen asti moskejassa käyntiä.
Se olis laitonta. Natsit on laitonta. Ne menee sinne rukoilemaan ja harrastamaan ja kaikki saa mennä harrastmaan. Nytkin on sellasia jotka ei halua että pasilaan tulee iso kauppakeskus. Ne vuohottaa kanssa ihan ihme juttuja ja vaan sen takia että ne haluais että kaikki olis aina samanlaista eikä mikään muuttuis ikinä. ei tullu guggenheimiä mä toivoin sitä mut ei. Vaan sen takia kun jotkut ei halua että tulee mitään uutta.