Breaking news, Seiska ja 1/2 -lehdykkä: ”Anniella ja Setiksellä meni sukset ristiin 2 pv sitten”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setis.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiennyt aiemmin, että Setis on ex-Latte.
Vaikuttaa siltä, että tyyppi on heittänyt sukset jaloistaan jo vuosikymmeniä sitten, ja löytänyt latunsa tältä palstalta.
Hyvin tällä palstalla kunto kohenee, kun jättää hiihtämisen paremmin suksiville. Ei tule urheilurasitusvammoja, joista on juttu Apu-lehdessä.

Ahaa, Setis jäi ensimmäistä kertaa ilman. Joskus tuo päivä koittaa kaikissa suhteissa...
😁

No siis tuli sellainen meseviesti että ohhoh, tähänkö se loppui. Siis aivan mitättömään pikkujuttuun. No osasin aavistella kyllä oikein, ”ne päivät” olivatkin lähestymässä. Ajattelin pölyn antaa laskeutua, kuten ennenkin. Kyllä hän palaa pian takaisin raiteilleen. Niinä päivinä Annie useille naisille tyypilliseen tapaan muuttuu tunne-elämältään hetkeksi täysin tasapainottomaksi.

Päivät ovat edelleen päällä, mutta ah, aina Setiksen parasta ajatteleva Annie osasi taas tänään oikein miellyttävästi hoitaa Happy Endin ❤️😍 🥰 😘

Rauha maassa meidän kesken 👩‍❤️‍👨

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Osaako Annie hiihtää?
Olen opettanut hänet hiihtämään ja luistelemaan. Ei osannut eikä ollut edes kokeillut eläissään kumpaakaan, ennenkuin tavattiin. Kössi ei ole ollut urheilumiehiä kuin joskus nuorena, ja pelkkää sulkista. Koulussa hänet valittiin aina viimeisenä joukkueisiin, kun ei oikein osannut mitään muuta.

On minulla muuten lumikengätkin.

…Vaihdoitko nuorempaan vai kyllästyi Annie sinuun?
Jos niin ikävästi olisi päässyt käymään, niin en kyllä kauaa malttaisi levätä laakereilla, kun on päässyt makean ja tuoreen ”meden” makuun 😏

Tuttu thaikku alkoi keväällä kaupittelemaan minua sinkuille ystävättärilleen kun tulin ravintolaansa. Ei ollut muita enää siellä ja hänellä oli videopuhelu neljän nuoren ja hehkeän sinkkunaisen kanssa. Kaikki vilkuttivat iloisesti ja hymyilivät. Totesin leikilläni että voisin ottaa heidät kaikki 🥰😍 Mutta jätin asian tietty siihen kun minulla oli Annie.

Ja jos olisi tullut bänet niin varmasti olisin ensi talveksi matkustanut kuukausiksi Filippiineille. Ja pyytänyt paikalliseksi oppaaksi Annien nuorinta, nyt sinkkuuntunutta siskoa, mitälie 27 v ja voi pojat, hän on ihan mielettömän kaunis 😍

Jos tämä Annie on nyt pois pelistä, niin Setis voi ihan rauhassa alkaa seukkaamaan Alepan kanssa.
Alepani on uudistunut. Kaikki hyllyt ovat vaihtaneet paikka. Sain koluta kaikki osastot läpi kunnes löysin Saarioisten mansikkahillon.
Mitä tekemistä ruokakaupalla on palstan jumipervon ruokottomassa itsepaljasteluketjussa?
Hienoa, että ap. harrastaa ympäri vuoden hiihtoa. Toivottavasti rullasukset eivät uppoa helteellä pehmeään asvalttiin.

Yhteistyössä