Bootcut farkut,mitä mieltä tykkäätekö?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ja ksa seurata muotia niin orjallisesti,että pitäisin vaatteita jotka ei todellakaan sovi mun vartalolle.
Nyt löysin kivan malliset bootcut farkut (mustat) reisistä tiukat ja lahje levenee vain hyvin maltillisesti.
No töissä sitten yks huomautti että "apua,miten sä oot mennyt laittaa noin vanhanaikaiset housut jalkaan,toi on niin ysäriä että..
o_O
Tykkääkö joku muu käyttää,vai onko pillilahkeet paremmat vai siksi kun ovat muotia:D
 
vierailija
Voi olla tosi hyvännäköisetkin ja jollekin voi sopia tosi hyvin. Riippuu niin paljon millaiset ne pökät on ja millainen tyyli muuten on. Kyllähän ne vähän ysäriä huutaa, mutta ei se mielestäni tarkoita automaattisesti että olisi kamalat. :) Pistä kuvaa jos haluat, niin helpompi kommentoida. Vaikka toisaalta mitäpä väliä muiden mielipiteillä. Jos itse tykkäät, niin sehän se tärkein on. (y)
 
vierailija
Itse olen kayttanyt bootcut-farkkuja ikuisuuden. Kun on pitka ja erittain hoikka, mutta lihaksikkaat jalat, ei oikein muita housuja voi kayttaa. Kunhan se lahje ei ole 70-lukulainen super levea niin hyvin voi kayttaa.

Noi alyttomat pillifarkut on kylla ehka kauheita mita on koskaan keksitty. Ne ei nayttaneet hyvilta 80-luvun alun punkkareilla tai hevareilla, viela vahemman taman paivaisilla ylipainoisilla naisilla.
 
Tykkään ja käytän (töissä missä on pakko laittaa housut jalkaan). Enemmän mua risoisi, jos ne nyt tulisi taas muotiin. En tykkää olla kopio. Kummallisia ihmiset, jotka luulee, ettei jotain vaatteita voi käyttää kun ne ei oo muodissa. Bootcutit sopii, jos on keskipituiset tai pitkät jalat. Ei tarvii olla hoikka toisin kuin pilleissä. Mut lyhytjalkaisilla ne näyttää vähän hassuilta.
 
vierailija
. En tykkää olla kopio. Kummallisia ihmiset, jotka luulee, ettei jotain vaatteita voi käyttää kun ne ei oo muodissa.
(y)
Jep,samaa mieltä.Joskus ysärillä/2000 luvun alussa kun ne oli muotia,niin niistä niin tykättiin,mutta nyt kun eivät ole ollut hetkeen muodissa,niin johan ovat niin kamalat että,eikä sillä maku asioita.
Mutta kyllä muakin ihmetyttää etenkin aikuiset ihmiset jotka seuraa orjallisesti muotia,silläkin ehdolla että ne sen hetken esim pillifarkut ei sovi kropalle olenkaan.
Naurettavaa.
Teineistä nyt vielä ton massapukeutumisen ehkä ymmärtää,kun siinä iässä ei vielä aina uskalla olla oma itsensä.
 
vierailija
Työkaverisi on urpo.Bootcutit on taas uusinta muotia.
Ja mitä väliä millaiset lahkeet on just nyt in,pääasia että käyttää farkkuja,jotka sopii omalle vartalotyypille.
Ja jos saan sanoa,niin se vasta karmeen näköistä on,kun leveä lättäperseinen tappijalka vetää ah niin muodikkaat skinnit jalkaan.:ROFLMAO:
 
vierailija
Älä ole yhtä dorka kuin työkaverisi. Trendien perässä juoksentelu on harvinaisen typerää, sen sijaan valitse ihan vapaasti se, mikä omaa silmääsi miellyttää. Niin ne muotigurutkin tekevät.
 
No voi että. Ei kukaan tullut mulle tänään kommentoimaan. :eek:
Käytän aina bootcut-farkkuja, jos vedän farkut jalkaani, mutta kai se on sitten eri asia täällä maaseudulla. :X3:
 

Yhteistyössä