Boolin tekijöille...

Tuossahan on ideaa! Olen miettinyt vaikka mitä vaihtoehtoja tupareihin kun pitäisi saada kunnon isoja jäälohkareita ni tuota aionkin kokeilla. Tosiaan jos vaikka teen mansikkaboolia ni ostaa mansikkatrippejä! Kiitos sulle!
 
Toinen kiva juttu on jos laittaa maitotölkin täyteen mansikoita ja vettä. Sit pakkaseen. On hauskan näköinen ja sulaa hitaammin elikäs pitää boolin kauemmin kylmänä. Hyvä idis myös tuo pillimehu-homma. Täytyy pistää korvan taakse ja kokeilla... :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 19:24 kukkuu kirjoitti:
Tuossahan on ideaa! Olen miettinyt vaikka mitä vaihtoehtoja tupareihin kun pitäisi saada kunnon isoja jäälohkareita ni tuota aionkin kokeilla. Tosiaan jos vaikka teen mansikkaboolia ni ostaa mansikkatrippejä! Kiitos sulle!
Eipä kestä :) Toivottavasti tulee hyvä booli!
 
Mä aikoinani ostin sellasen hiekkamuotti sarjan jossa on kaks käsimuottia ja kaks jalkamuottia, ainoa vaan ettei ne koskaan päätyneet hiekkalaatikolle vaan keittiöön...lapset tykkää kun niistä tarjoilee niille jädee, ja niistä sais myös oivat jääpalat lasten booliin. :D

Tai eiks tiimarissa myydä sellasia "hiekkalinna" hiekkamuotteja? niistä sais ison jääpalan pojan synttäreille :whistle:
 
jep
paras ja näyttävin jää on ns. kuivajää, eli kiinteää hiilidioksidia. kun sen laittaa booliin syntyy savua ja takuu kylmä, koska on -79 astetta. oli meidän juhannuksen kohokohta! :)


jos kiinostaa kyselkää aga:lta. :)
 

Yhteistyössä