Bonuskorttivertailu, S-bonus voitti muut

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/S-ryhm%C3%A4n+bonuskortti+p%C3%A4ihitti+muut+vertailussa/1135242805787?ref=rss

Tuon kyllä huomaa omassakin vertailussa, lisäksi Prisma (ainakin täällä) huomattavasti edullisempi kuin Cittari tai Euromarket.

vieras huomannut
Joo, ite huomannu kans. Plussa-korttia käytän enää tosi vähän. Ja ihan asianvierestä vielä, Pirkka-lehdessä ei oo kyllä mitään luettavaa. Ihan turha.

Keittiönoita
Mulla ei ole kuin Ykkösbonus ja sekin aika turha. Pitäisi hankkia Plussa-kortti. Meiltä yhtä kaukana kuin K-kaupat on S-marketit ja välillä on kiva käydä sielläkin. Mutta meidän S-marketissa ei ole mitään luomulihaa, joten pääsääntöisesti olen siirtynyt K-kauppojen asiakkaaksi.

Olipa hauska saada omaan mutu-tuntumaan vahvistus:) Välillä ollaan pohdittu kokeilua k-ryhmään, kun nyt ollaan keskitetty kaikki meille mahdollinen s-ryhmään. Ei siirrytäkään!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulla ei ole kuin Ykkösbonus ja sekin aika turha. Pitäisi hankkia Plussa-kortti. Meiltä yhtä kaukana kuin K-kaupat on S-marketit ja välillä on kiva käydä sielläkin. Mutta meidän S-marketissa ei ole mitään luomulihaa, joten pääsääntöisesti olen siirtynyt K-kauppojen asiakkaaksi.
Oletko muuten kysynyt, tilaisiko S-market luomulihaa? Mitä enemmän sitä kysytään, sitä enemmän sitä varmaan olisi kaupoissa. Itsekin toivoisin tänne enemmän luomulihoja, mutta menekki taitaisi olla minimaalinen :|

Tarjouksia jos seuraa niin meidän vertailussa citymarket päihittää prisman. Jos ostaa ei-tarjoustuotteita niin sitten prisma on edullisempi. S-bonus on parempi kuin plussa noin bonusten kannalta VARSINKIN jos on vakuutukset, liittymät ym s-bonus firmoista.

Lisään vielä että täällä on citymarketeissa tosi usein -50% tuotteita ja meillä käytetään niitä paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Tarjouksia jos seuraa niin meidän vertailussa citymarket päihittää prisman. Jos ostaa ei-tarjoustuotteita niin sitten prisma on edullisempi. S-bonus on parempi kuin plussa noin bonusten kannalta VARSINKIN jos on vakuutukset, liittymät ym s-bonus firmoista.

Lisään vielä että täällä on citymarketeissa tosi usein -50% tuotteita ja meillä käytetään niitä paljon.
Täällä Cittarin tarjoustuotteetkin on kalliimpia kuin Prisman normaalihintaiset.. Lisäksi Prismassa paljon -50%-tuotteita ;)

Toki tuo riippuu paljon paikkakunnasta, mutta olen itse hirveän tyytyväinen Prisman hintatasoon. Esim. maito 1,5l Prismassa 1,17, Cittarissa 1,49..

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Oletko muuten kysynyt, tilaisiko S-market luomulihaa? Mitä enemmän sitä kysytään, sitä enemmän sitä varmaan olisi kaupoissa. Itsekin toivoisin tänne enemmän luomulihoja, mutta menekki taitaisi olla minimaalinen :|
Voi olla, että tilaisi. Ei tossa meidän Citymarketissakaan luomulihaa vielä 11/2007 ollut. Mutta kun joka päivä kävin kysymässä enkä ostanut tehotuotettua, niin johan alkoi luomulihaa tulla :D

Etana Elli
Se oikeesti riippuu hirveesti paikkakunnasta. Meillä oli kauan sittari selvästi edullisempi kuin prisma, nyt sittarissa vaihtui kauppias ja hinnat nousi älyttömästi. Ehkä prismä yrittää pysyä perhekauppana ja sittari aikoo vallata miljonäärimummot..

Yhteistyössä