Bona, Piltti vai Muksu? - Mitä suositte?

  • Viestiketjun aloittaja valinnan vaikeutta
  • Ensimmäinen viesti
:)
Kaikkia on käytetty. Piltillä parhaimmat hedelmäjutut (ne pienet). Oiskohan 8kk ikäisissä Piltti oli huomattavasti karkeampaa kuin muut, joten sillo suosittiin alkuun Muksua ja Semperiä ennen kuin alko hyväksymään isompia paloja.
 
jiivee
Meillä syödään purkkiruuista (lihaa sisältävistä) vain ja ainoastaan luomua, Hippiä ja Semperiä siis (Nestlen tuotteista en ole innostunut, vaikka heiltäkin pari luomuvaihtoehtoa löytyy). Meillä aikuisetkin syövät vain luomulihaa tai riistaa, ei koskaan tehotuotettua (ja jo monen monta vuotta, ennen tätä sianlihakohua siis :) ). Kala- ja kasvisruokia voimme ostaa muutakin kuin luomua. Bona ja Piltti ovat nykyään Nestlenomistamia, joten niitä tulee ostettua vain harvoin vaihtelunhalusta, ja Muksun kalaruuat taas haisevatkin jo ihan hirveiltä, eivätkä ole maistuneetkaan lapsille. Semper siis jyllää meillä aika lailla näissä ei-luomuruuissakin.
 
HIPP (luomu) ja Semperin luomut. Hätätilanteessa Muksua. Bonaa ja Pilttiä ei ikinä...karmeeta sotkua. Lapsella menee maha usein kuralle niistä, en tiedä miksi...ja muutenkaan Nestlé:n tuotteet eivät oo mun suosikkilistalla ;)
 
vain hedelmiä
Meillä on syöty purkista vaan niitä hedelmäsoseita (ite tehnyt kaiken muun), ja niistä Bonaa on käytetty siksi, että ei ole lisättyä sokeria, joitakin makuja sitten Piltistä.
 
"vieras"
Minä itse en suosi minkäänlaista valmisruokaa lapselle. Kaikista parasta äidinmaito ja itse tekemät soseet esim. iso määrä ja loput pakastimeen. (silloin tiedät ainakin mitä lapsesi saa) niin kuin ruotsissa,(katsokaa uutisia, myrkkyä lapsen ruokiihin) ties vaikka olisi kuitenkin tullut jo suomeen, eihän kaikkia ole valmistettu suomessa.
 

Yhteistyössä