Bona kamppanja ihmettelyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valdemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

valdemaria

Aktiivinen jäsen
21.03.2008
1 620
6
38
Huomenta!
Tässä nakuttelin koodia bona kamppanjaan. Repeytyneestä etiketistä yritin saada tolkkua. Koodi on niin reunassa, että etikettiä irrottaessa se repeytyy. No kolmannella kerralla E-tä ja numero vitosta ensin kokeiltuani sain oikein koodin nakutettua. Ja jee, 2 pistettä kasassa! Miten ihmeessä ehdin kerätä 200 purkkia ja nakutella koodeja muutamassa kuukaudessa. :headwall: Lapsihan syö muutakin kuin bonaa. En olisi lähtenyt koko keräämiseen mukaan jos olisin ajatellut etukäteen. Nyt mulla on nakutettuna 63 pistettä ja epäilen 400 pisteen kokoon saamista.
On mulla murheet...
;)

Kyselkää niitä vaikka otetaan vastaan/vaihdetaan-osastolta?Eikö niitä koodeja voi lähettää toisille vaikka yv:nä?Varmasti monessa perheessä syödään purkki kaks sillon tällön :)

Juu aika älytön määrä noita koodeja pitää olla. Kuka niin paljon edes syö valmissoseita? Varsinkin, jos on pienempi vauva, ei pistemäärä ehdi mitenkään täyttyä.

Onks teille tullut kysely tällä palstalla oletko nähnyt Bonan mainosta jne? Outo kysely sinänsä että jos ei ole sitä huomannut niin mihinkään kysymyksiin ei voi vastata eikä kyselyä lähettää.

Bona-kampanjaa vissiin pidennetty nyt kuukaudella. Meillä kyllä koodeja tulee, kun isompi vauva syö niitä isoja purkkiruokia ainakin 1 päivässä. Ja ne etiketit kannattaa irrottaa keskeltä, eli ala repimään purkin keskeltä auki, tällöin ei koodi mene rikki.

Heippa!
Jatkossa revin etiketit keskeltä. Harmittaa vaan jo valmiiksi se, että en varmaan saa kasaan koodeja ja olen ne jo mennyt kirjaamaan.
Lisään vielä sen, että ei tää oo mun suurin murhe, kuhan vaan tuumailin tätäkin asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
Laskekaapa näin, että 200 4kk purkkia pitäis ostaa, jotta saa sen kirjan. Sillä hinnalla ostaa jo melkeinpä kax kuvakirjaa ifolorilta tai extrafilmiltä:/

Muuten fiksu laskelma, mutta onko ostettujen ruokapurkkien arvo jotain? Kirjanhan lisäksi saat 200 purkkia ruokaa ja ruokapurkkien hinta on sama kuin ennenkin.

Mulla on jo yhdet pisteet kerätty ja toista kierrosta menen. Minä en noita etikettejä edes irrota, vaan ne näkee ihan hyvin siitä purkistakin, turhaa niitä on ruveta irti repimään.
Mä olen myös saanut joitakin koodeja kaverilta, mutta kyllä noita on itse suurin osa ostettu, sillä meillä noi bonat ovat olleet suosituimpia ruokia, Piltillä on niin vetistä ruokaa, ettei sitä edes viitsi juurikaan ostaa.

Uusimmat

Yhteistyössä