Body-asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erityinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erityinen

Vieras
Tätä on kysytty aikaisemminkin, mutta mistähän saisi bodyja kokoa 110 cm. Lyhythihaisia, alusvaatteeksi tarkoitettuja. Ja olisiko muilla tarvetta, Aution neule toimittaa, mutta pitäisi olla niin iso satsi, että rupeavat valmistamaan. Tiedättekö onko missään erityislapisille tarkoitettua kauppaa josta voisi tilailla vaatteita, kaikenlaisia erityisiä...

empä usko että on mitään kauppaa, mutta esim. omalta jumpparilta voi kysyä saisiko esim. yhteistilauksen noita bodyja? Jos hänen alueellaan olisi muitakin lapsia jotka tarvitsisivat isompia bodyja? Tai sitten teettää ompelijalla?

Voisin soittaa sinne tehtaalle ja kysyä. Viimeksi sanoivat että yli kymmenen ainakin, en huomannut kysyä paljonko yli kun ajattelin että tulee niin kalliiksi sitten samaa kokoa tilata, kun ei tarvetta niin monelle. Tekivät myös selväksi että ei sitten jälleenmyyntiä... Eli ottaisin itse kokoa 110 cm ja ainakin sen seitsemän kappaletta. Minä haluaisin valkoisia lyhythihaisia. Entäs te muut mitä kokoa ja mitä väriä? Luulen kyllä että kaikkien pitäisi sitten olla samaa väriä.. Voisin myös harkita jo kokoa 120 cm, sekin saattaisi mennä. Laitetaanko vähän ylös, ja hintatoivetta myös, muistaakseni ne kyllä oli yli 10 ?/kpl. Voisin sitten sinne soitella, sen jälkeen voitaisiin miettiä miten homma käytännössä hoidetaan.

Yhteistyössä