Ei ole. Mercedes Benz on Mersu, BMW Bemari...Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Onks bemari sama asia kuin merseedes penz..? :| Jos vastaus on kyllä niin en ostais itelle ikinä :x
No ei todellakaan oleAlkuperäinen kirjoittaja Heila:Onks bemari sama asia kuin merseedes penz..? :| Jos vastaus on kyllä niin en ostais itelle ikinä :x
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:kateellisten panettelua B)
Okei,sitten en ole koko autoa koskaan nähnytkään =)Alkuperäinen kirjoittaja Bemukuski:Ei ole. Mercedes Benz on Mersu, BMW Bemari...Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Onks bemari sama asia kuin merseedes penz..? :| Jos vastaus on kyllä niin en ostais itelle ikinä :x
No olet varmasti, laitapa Googlen kuvahakuun että BMW!Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Okei,sitten en ole koko autoa koskaan nähnytkään =)Alkuperäinen kirjoittaja Bemukuski:Ei ole. Mercedes Benz on Mersu, BMW Bemari...Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Onks bemari sama asia kuin merseedes penz..? :| Jos vastaus on kyllä niin en ostais itelle ikinä :x
Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:En ostais ittelleni bemaria. (Pitäs sitten olla tummempi ihon väri ja hiukset.. )
Mäkin ajattelin autoa mulkun jatkeena yms. sillon kun ei ikinä olisi ollut sellaiseen varaa. Mutta kyllä mä nyt ihan mielellään ajelen tuolla äksvitosella B)Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:kateellisten panettelua B)
Mikä on kateellisten panetelua
No ohan tuo ihan yleinen läpän aihe, bemaristienkin keskuudessa..Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Mäkin ajattelin autoa mulkun jatkeena yms. sillon kun ei ikinä olisi ollut sellaiseen varaa. Mutta kyllä mä nyt ihan mielellään ajelen tuolla äksvitosella B)
Riippuu ihan mallista. Eli ei todellakaan hajoa jatkuvasti, ainakaan minun autoni ja aika harva muukaan. Se on tietyt vuosimallin autot, ja esim. 325:ssa ollut paljon vikoja.Alkuperäinen kirjoittaja Ssammakko:hajoo jatkuvasti,ja kalliit osat