BMI 21 ja mies alkanut puhua pitävänsä "muodokkaista" naisista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähä?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitähä?!

Vieras
Minulla siis bmi 21, laihdutin bmi 27:stä. Nyt mies on alkanut salakavalasti mainita tietyin väliajoin pitävänsä "naisista joilla on muotoja". Vihasin itseäni pullukkana ja meinaan laihduttaa edelleen vielä ainakin 5kg.

Yrittääkö mies hillitä laihduttamistani, pelkääkö että laihdutan liikaa vai mitähä? Ei ole moisia aiemmin sanonut ja minusta on aina ollut ÄÄRIMMÄISEN epäuskottavaa, kun mies sanoo pitävänsä "muodokkaista" naisista (= kyllä, olet lihava mutta valitsen olla kanssasi silti, älä pahoita mieltäsi).

Mitäs nyt, kun ihanteelliset naiskuvamme poikkeavat huomattavasti?

Voihan se olla miehelle pieni kriisi jos tykkäsi ulkonäöstäsi enemmän aikaisemmin. Täytyy nyt sitten vaan löytää ne hyvät puolet keventyneestä ulkomuodostasi.

Alkuperäinen kirjoittaja miehelläsi;22431047:
on huono itsetunto, pelkää menettävänsä sinut, jos laihdut. onneksi omani pitää hoikista naisista, en koskaan halua olla pyöreä, saati lihava.

Niin tai sitten ihan oikeasti mies on tykännyt hänen vartalosta ennen, rinnat, peffa, kenties. Jos nyt nahka roikkuu ja kyseiset paikat, niin eihän se herranjumala painoindeksiin katsomalla se vartalo parane, voi olla että päinvastoin.

Itse olen aina ollut hoitta bmi 18,5 ja mulla on yvä vartalo mielestäni, hoikka mutta muodokas, eli on vyötärö, on lantio, ja sopivat rinnat. Moni muu näissä mitoissa bmi 18-21 näyttää suoraansanottuna rumalta. Jos varsinkin ennen on ollut kilojha, sitten jää allit, mahanahkat, riippurinnat, roikkuva lättäperse kun ne muodot sieltä lähtee. hallelujaa :)

Mies on itse hoikka, haluaisi enemmän painoa itselleen, käynyt ennen salilla mutta sairastumisen vuoksi laihtui rajusti.

En voi ymmärtää tätä. Siis toki, jos hän pitää muodokkaista naisista, se hänelle suotakoon, mutta minulla on vaikeuksia uskoa moista. Ja vasta nyt alkanut tuollaisia puhua. Itse on olen itseeni huomattavasti tyytyväisempi näin, mutta ehkä naiskuvamme tosiaan vain poikkeavat.

Surullista, jos hän ei pysty nauttimaan kanssani uudesta ulkonäöstäni. Kaverinsa kyllä ihastelevat hoikistunutta olemusta oikein ääneen kuorossa...

No empä minä mikään luuviulu ole vieläkään, jenkkikset kyllä tursuvat edelleen mukavasti. Paino lähtee vinkeästi rintakehältä (ei rinnoista), ranteista ja pohkeista. Varmaan muualtakin, mutta noisa olen huomannut itse parhaiten.

Jospa miehesi on jollakin tapaa kade sulle...:confused: ...tai mustasukkainen?!
Näytät hyvältä ja saat kehuja ja ihailuja osaksesi...kenties vaikka vieras mies kiinnostuu sinusta:O

Mutta hienoa kun oot saanut laihdutettua! Nauti elämästä ja uudesta kropastasi:flower:!!

Miksi täällä vedetään kateuskortti esiin?

Jos on tottunut siihen, että toinen on isompi niin kyllähän se toinen puolisko on aika erinäköinen jos nopeasti laihtuu paljon.

Toivottavasti miehesi tottuu uuteen ulkonäköösi eikä tästä tule vielä eroasiaa.

Mies on liian laiha ja kokee itsensä epäviehättäväksi, kun pitäisi olla lihaksikas. Nyt sinä alat olla kauneusihanteiden mukainen, niin ette ole tavallaan ulkonäöllisesti yhteensopivat. Miehelle on tullut kriisi ja pelkää, että jätät hänet.

[QUOTE="vieras";22431749]Mies on liian laiha ja kokee itsensä epäviehättäväksi, kun pitäisi olla lihaksikas. Nyt sinä alat olla kauneusihanteiden mukainen, niin ette ole tavallaan ulkonäöllisesti yhteensopivat. Miehelle on tullut kriisi ja pelkää, että jätät hänet.[/QUOTE]
Älä anna sen sabotoida kuitenkaan sinun laihdutustasi ja urheiluharrastuksia. Suhde ei ole terveellä pohjalla, jos toista pitää alkaa rumentamaan, ettei itsellä olisi epävararma olo.

Yhteistyössä