Blogit pinoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja senni:
Mä en nyt oikeen päässyt kärryille tosta paskamutsin blogista...

Se on aika erikoinen kieltämättä, joskus lueskelin niitä ohimennen. Ei taida olla kaikki ihan totta ja omakohtaista mitä kirjoittaa, joten muista huumori niitä lukiessa. älä ota kaikkea kirjaimellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:

Se on aika erikoinen kieltämättä, joskus lueskelin niitä ohimennen. Ei taida olla kaikki ihan totta ja omakohtaista mitä kirjoittaa, joten muista huumori niitä lukiessa. älä ota kaikkea kirjaimellisesti.

Se on musta aivan loistava! Siis niin kieliposkessa kirjotettu, ja kuitenkin tyylillisesti hianosti :laugh:

http://vippiksenvalitukset.blogspot.com/

http://nelliina.blogspot.com/ Tämä on minun suosikkini vaikka tykkään lukea muitakin ns. muotiblogeja kuten Colour Me, Mungolife, Moumou...

Ite kirjoittelen meidän raksasta blogia...

no en määkä!!
ja varsinkaan viittis mihkään blogiin laittaa kuvaa missä kantaa poikaa nilkasta??
no jonkun mielestä ehkä hauskaa mutta,no joo....
meitä on moneen lähtöön.

Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju harmaana:
http://nelliina.blogspot.com/ Tämä on minun suosikkini vaikka tykkään lukea muitakin ns. muotiblogeja kuten Colour Me, Mungolife, Moumou...

Ite kirjoittelen meidän raksasta blogia...

Upeita kuvia ja vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja mammuska:

no en määkä!!
ja varsinkaan viittis mihkään blogiin laittaa kuvaa missä kantaa poikaa nilkasta??
meitä on moneen lähtöön.

juu en tykännyt mäkään, mutta meinasin ettei olis ollut aito kuva vaan jostain netistä bongattu...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

no en määkä!!
meitä on moneen lähtöön.

juu en tykännyt mäkään, mutta meinasin ettei olis ollut aito kuva vaan jostain netistä bongattu...

outoo laittaa tommonen kuva,koska tässä taannoin kun oli jotain videoo missä isä roikotti lastan noin niin kauhee episodi!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

no en määkä!!
meitä on moneen lähtöön.

Mä taas veikkaan, että ylläpitäjä on kerrassaan keskimääräistä viksumpi ihminen. Kaikki kuvaustilanteet ovat enemmän tai vähemmän lavastettuja / kuva otettu muualta, ja jo yksinään kieliasu ja ilmaisutyyli kavaltavat, että ihan tarkoituksella tehtyä juttua.

Että mun logiikkani mukaan kyse on erittäin taitavasti toteutetusta satiirista.

Yhteistyössä