Blogilleni lukijoita ja mulle luettavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suvi-Tuuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Suvi-Tuuli"

Vieras
Hei!

Mulla on maailman parhaat lukijat blogissani residence blah
mutta haluan lisää. Kiinnostaako ketään tämmösen aikuisen lapsen huumoripitoinen ja elämänmakuinen hömppäblogi?

Sen lisäksi etsin luettavaa: aikuisten (yli 20 v.) rentojen tyyppien jorinoita, kuvia ja juttuja. Rakastan sisustus- diy- askartelu- ja tyylipostauksia, joten jos kuulostaapi tutulta niin linkkiä kehiin.

Laitoin jo kyselyn pystyyn demi.fi:ssä, ja kuinkas ollakaan sain vastauksina kaksikymmentä linkkiä teinien muotiblogeihin (ei sillä että ne ois huonoja, ei vaan mun makuun), joten tää palsta on vähän niinkun mun viimenen toivo.

<3 suvi

Ei ollut mua kiinnostava blogi, enkä usko et säkään mun blogia jaksat lukea. :D

Pakko kyllä kommentoida silti, että sulla on aivan mielettömän kauniit kasvonpiirteet jotka tulee oikeuksiinsa juuri noissa lyhyissä hiusmalleissa! :)

[QUOTE="vieras";24787566]Miks haluat lisää? Lukijoiden takiako sitä blogia pidetään?[/QUOTE]

No tietysti!
Jos mä kirjottasin sitä vaan itelleni niin sit ois sama läpertää käsin johonkin päiväkirjaan.

[QUOTE="Suvi-Tuuli";24787666]No tietysti!
Jos mä kirjottasin sitä vaan itelleni niin sit ois sama läpertää käsin johonkin päiväkirjaan.[/QUOTE]

Juu hyvä, että myönnät. Kysyin vaan siks, kun aika monet bloggaajat väittää, että ihan omaks iloks ja kuulumisia perheelle ja ystäville ja blaa blaa blaa, vaikka oikeesti ovat vaan erittäin huomionkipeitä.

Yhteistyössä