blogien kävijämäärät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iikka

Vieras
Pidän leivonta- ja käsityöblogia. Nyt tuota blogimaailmaa seuratessani, olen monesti ihmetellyt miten monilla ihan tavallisilla blogeilla voi olla moninkertaiset kävijämäärät verrattuna omaani. Ymmärrän sen, jos on jotain erikoista (esim. Kinuskikissa tms.), mutta olen katsellut noita ihan tavallisia, missä ei juuri esim ohjeita kerrota, tai ei ole mitään megahienoja (hienoja kyllä, mutta ei siis mitään erikoisia tekniikoita tms.). Miten osalla voi olla kävijöitä niin hirveästi? Vai voiko olla siitä, että laskuri ei ole lähtenytkään nollasta (senhän saa itse valittua)?
En ole kateellinen tms. kunhan ihmettelen.

Leivontablogeja on niin jumalattoman paljon nykyään, että niitä luetaan missä on hauska meno ja kivat kuvat. Ohjeista viis, en minä leivo kuin lasten synttäreille kaksi kertaa vuodessa ja silloin haen ohjeet jostain blogista googlen kautta.

Blogien kävijämäärät liittyvät aika paljon kirjoittajan aktiivisuuteen. Eli jos kommentoi muihin blogeihin paljon. Kuinka usein bloggaa. Myös jos joku muu blogisti lisää sinun blogisi omaan listaansa sivupalkkiin niin kävijämäärät kasvavat.

Leivonta ja käsityöblogit tosiaan taitaa olla aika yleisiä?

Mulla on 2 blogia joista toisessa (kirppisblogissa) on hurjasti suuremmat kävijämäärät, kuin mitä on siinä toisessa blogissa.

Joskin sitä kirppisblogia olen linkitellyt enempi ja se toinen blogi vain roikkuu ja päivtyskin on aika hitaanpuoleista, eli harvakseltaa tapahtuvaa.

Yhteistyössä