Mitä mitä, kuvat tai osa kuvista puuttuu? Onko teillä samaa, omissa tai muitten blogeissa?
"vieras" 29.05.2012 #1 Mitä mitä, kuvat tai osa kuvista puuttuu? Onko teillä samaa, omissa tai muitten blogeissa?
"vieras" 29.05.2012 #3 [QUOTE="noh";26358880]Kyllä olen nähnyt kaikki kuvat.[/QUOTE] Toivottavasti on joku häiriö vaan...
"wee" 29.05.2012 #4 Tuossa just luin blogeja, ja kaikissa blogspotin blogeissa oli ongelmia kuvien kanssa. Joissain ei näkynyt mitään, joissain näkyi thumbnailit jne.
Tuossa just luin blogeja, ja kaikissa blogspotin blogeissa oli ongelmia kuvien kanssa. Joissain ei näkynyt mitään, joissain näkyi thumbnailit jne.
"vieras" 29.05.2012 #5 [QUOTE="wee";26358909]Tuossa just luin blogeja, ja kaikissa blogspotin blogeissa oli ongelmia kuvien kanssa. Joissain ei näkynyt mitään, joissain näkyi thumbnailit jne.[/QUOTE] Ok, joku semmoinen sitten, ei vain minun koneella oleva ongelma.
[QUOTE="wee";26358909]Tuossa just luin blogeja, ja kaikissa blogspotin blogeissa oli ongelmia kuvien kanssa. Joissain ei näkynyt mitään, joissain näkyi thumbnailit jne.[/QUOTE] Ok, joku semmoinen sitten, ei vain minun koneella oleva ongelma.