Bloggarilla vilkkuu kuvissa viiltelyarvet, busteeeed!

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
Ihan näköiset arvet, mutta katselin, että tuolla kirjoittajalla on myös syömishäiriötä käsittelevä blogi. Näin ollen oletan näiden kahden asian olevan yhteydessä toisiinsa. Tosin eivät kauhean vanhoilta ehkä näyttäneet, eivät olleet vielä valkoisia..
 
7thHeaven
[QUOTE="vieras";26732047]Onko tuo joku tabu mistä ei saisi puhua?[/QUOTE]

Kyllä viiltelystä voi puhua, mutta antaa niin tehneiden kertoa itse.

Oikeasti, joku raja "provoillakin", tuntuu varmaan vitun kivalta tuon blogin pitäjästä.
 
No se se vasta noloa oliskin koittaa epätoivoisesti peitelllä arpiaan. Katsos ap, ihminen voi olla sinut oman menneisyytensä kanssa eikä koe tarvetta piilotella edes niitä arpiaan ettei kukaan ulkopuolinen nyt vaan järkyttyisi. Mua ei ainakaan kiinnosta paskan vertaa mitä joku mun käsistäni ajattelee.
 
  • Tykkää
Reactions: mama19 ja Dongxi
Jokaisella meillä on menneisyytemme. Viiltelyarvilla tai ilman.

Tärkeintä lienee se, mitä me olemme nyt.

Ja ap, sinä et anna järin hyvää kuvaa siitä, mitä olet nyt.

(ei, minulla ei ole ainoaakaan viiltelyarpea, eli turha tulla inisemään että "se koira älähti johon kalikka kalahti")
 
  • Tykkää
Reactions: mama19
"moi"
ap olet tosi typerä että haukut toista. ensinnäkin meistä jokainen reagoi vaikeuksiin tai muuhun eri tavalla. sitä paitsi olen miettinyt että mitä mielenterveysongelmainen, alkoholisti ym. voi itselleen. aina sanotaan että ryhdistäydy. kyllä siitä moni selviää mutta kaikilla ei ole voimia,kuitenkin heilläkin on ihmisarvo
 

Yhteistyössä