Bloggari (mutsis on) tissit paljaana!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Naurettavinta oli Iltalehden jutussa Emilian kommentti, että "toivottavasti minun lapsenlapset elävät tasa-arvoosemassa maailmassa ja voivat olla ylpeitä että oma mummo on ollut edistämässä sitä" Siis sanatarkasti ei noin, mutta jtn tuollaista hän kommentoi!

Olisi hauska tavata E ja kysyä millä tavoin hän kuvittelee edistävänsä tasa-arvoa naisten ja miesten välillä tuolla kuvalla? :DD Haha.

oho oho
Naurettavinta oli Iltalehden jutussa Emilian kommentti, että "toivottavasti minun lapsenlapset elävät tasa-arvoosemassa maailmassa ja voivat olla ylpeitä että oma mummo on ollut edistämässä sitä" Siis sanatarkasti ei noin, mutta jtn tuollaista hän kommentoi!

Olisi hauska tavata E ja kysyä millä tavoin hän kuvittelee edistävänsä tasa-arvoa naisten ja miesten välillä tuolla kuvalla? :DD Haha.
Kerrankin jotain järkevää sunkin näppikseltä!

vierailija
Aivan käsittämätöntä, että vielä nykypäivänäkin naiset ovat toistensa kurkussa, käyttävät halventavia sanoja toisistaan yms. Tällä tyylillä ei ole koskaan toivoa saavuttaa oikeaa tasa-arvoa. Miehillä on hyväveliverkostot ja naisilla nokkimisverkostot. Kumpi on fiksumpaa toimintaa?

Kannattaisi teidän huorittelijoiden muuttaa jonnekin muslimimaahan asumaan, niin ei häiritsisi vahingossakaan toisten naisten paljas iho.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Aivan käsittämätöntä, että vielä nykypäivänäkin naiset ovat toistensa kurkussa, käyttävät halventavia sanoja toisistaan yms. Tällä tyylillä ei ole koskaan toivoa saavuttaa oikeaa tasa-arvoa. Miehillä on hyväveliverkostot ja naisilla nokkimisverkostot. Kumpi on fiksumpaa toimintaa?

Kannattaisi teidän huorittelijoiden muuttaa jonnekin muslimimaahan asumaan, niin ei häiritsisi vahingossakaan toisten naisten paljas iho.

Kuka tässä on huoritellut kumpaakaan "puolta"? Itse ainakin ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä tavoin kyseinen kuva edistää tasa-arvoa mikä ilmeisesti oli kuvan tarkoitus ja niin kun epäilen ei sellaista ole, en ainakaan minä arvosta. Mielestäni huomiota voi saada miljoona kertaa paremmalla tavalla edistäen oikeasti tärkeitä asioita.

LOL. Sä se aina tykkäät alkaa haukkumaan ja vähättelemään ihmisiä jotka on eri mieltä kuin sä. Itse en sovi millään muotoa noihin kuvailuihisi, mutten siltä pidä tosta kuvasta. Mun mielestä se kuva ei ole hieno millään muotoa. Siinä ei mun mielestä oo mitään outoa jos joku on sitä mieltä ettei naisten rintojen pitäis olla niin seksualisoituneet tai että naisten kuuluis "tasa-arvoisesti" saada kulkee yhtälailla ilman paitaa kuin miestenkin. Mut mä en ihan oikeesti todellakaan tajua et miten tommonen outo kuva muka parantais mitenkään tasa-arvoa. Ei toi kuva oo mitään muuta kuin huomiohuorausta. Ja lässytilää jo vain etukäteen, en todellakaan ole kateellinen tolle tyypille - luojan kiitos en käyttäydy samalla tavalla tai näytä samalta kuin se.
Ei se kuva tietenkään tasa-arvoa paranna, mutta onhan se ihan vitsikäs tapa osoittaa, miten älytön ajatus on se, että nimenomaan naisen nännit eivät saa näkyä. Tasa-arvon edistämisen sijaan se kyllä kommentoi alastomuuskäsitystä (somessa).

Mitä tulee miesten rintalihaksiin, niin yleinen linjaushan on se, että miehetkään eivät saa olla ilman paitaa esim. terasseilla, ravintolassa, kaupoissa, eikä ole toivottavaa että ilman paitaa oltaisiin kaduillakaan. Rannoilla se on ok, ja sinänsä ei ole mitään erityistä syytä, miksi naiset eivät voisi olla ilman paitaa. Ruotsissahan on esim. uimahalleja, joissa naiset voivat olla yläosattomissa. MUOKKAUS: Tämä on kuitenkin eri keskustelu, koska eihän tässä kuvassa ollut kyse siitä, pitäisikö naisten voida kulkea rinnat paljaana, vaan kaipa siinä oli tarkoitus ottaa kantaa siihen linjaukseen, millä perusteella kuvia sensuroidaan esim. somessa.

vierailija
Ei se kuva tietenkään tasa-arvoa paranna, mutta onhan se ihan vitsikäs tapa osoittaa, miten älytön ajatus on se, että nimenomaan naisen nännit eivät saa näkyä. Tasa-arvon edistämisen sijaan se kyllä kommentoi alastomuuskäsitystä (somessa).

Mitä tulee miesten rintalihaksiin, niin yleinen linjaushan on se, että miehetkään eivät saa olla ilman paitaa esim. terasseilla, ravintolassa, kaupoissa, eikä ole toivottavaa että ilman paitaa oltaisiin kaduillakaan. Rannoilla se on ok, ja sinänsä ei ole mitään erityistä syytä, miksi naiset eivät voisi olla ilman paitaa. Ruotsissahan on esim. uimahalleja, joissa naiset voivat olla yläosattomissa. MUOKKAUS: Tämä on kuitenkin eri keskustelu, koska eihän tässä kuvassa ollut kyse siitä, pitäisikö naisten voida kulkea rinnat paljaana, vaan kaipa siinä oli tarkoitus ottaa kantaa siihen linjaukseen, millä perusteella kuvia sensuroidaan esim. somessa.
Mun mielestä toi ei ole mitenkään vitsikästä tai hauskaa, mutta se on vaan mielipideasia. Jotenkuten tuon kuvan voisi ymmärtää kannanottona, jos Suomessa olisi edes naisten yläosattomuus laitonta, mutta kun ei ole, niin kuva lähinnä aiheutta WTF-ajatuksen.

Mun mielestä toi ei ole mitenkään vitsikästä tai hauskaa, mutta se on vaan mielipideasia. Jotenkuten tuon kuvan voisi ymmärtää kannanottona, jos Suomessa olisi edes naisten yläosattomuus laitonta, mutta kun ei ole, niin kuva lähinnä aiheutta WTF-ajatuksen.
Eihän siitä kauan ole, kun jossain ravintolassa oli pyydetty imettävää äitiä poistumaan. Kun se nänni on niiiiin seksuaalinen ruumiinosa. Joten on täälläkin jotain vinoutunutta ajattelua edelleen. Ei minuakaan kyseinen kuva sinänsä naurata, mutta kyllähän sen nyt tajuaa, että humoristinen se on, vaikkei omaan huumorintajuun uppoaisikaan.

vierailija
MUOKKAUS: Tämä on kuitenkin eri keskustelu, koska eihän tässä kuvassa ollut kyse siitä, pitäisikö naisten voida kulkea rinnat paljaana, vaan kaipa siinä oli tarkoitus ottaa kantaa siihen linjaukseen, millä perusteella kuvia sensuroidaan esim. somessa.
No itseasiassa nimenomaan tuosta taisi kyse kuvassa olla. Lue tuon tyypin blogikirjoitus aiheesta, siinä se vastaa miksi kuvan julkaisi.

No itseasiassa nimenomaan tuosta taisi kyse kuvassa olla. Lue tuon tyypin blogikirjoitus aiheesta, siinä se vastaa miksi kuvan julkaisi.
En löytänyt sitä, yritin äsken etsiä. Tosin en etsinyt kauhean kauan. Mutta jos viitsit linkittää, voin sitten lukea.

Sinänsä oli kyseessä kannanotto kumpaan tahansa, niin minusta on ihan ok julkaista tuollainen kuva. Kun samalla kirjoittaa varsinaisen mielipiteensä, kuva on osa kannanottoa. Ei siinä kuvassa mitään kamalaa ole.

vierailija
Eihän siitä kauan ole, kun jossain ravintolassa oli pyydetty imettävää äitiä poistumaan. Kun se nänni on niiiiin seksuaalinen ruumiinosa. Joten on täälläkin jotain vinoutunutta ajattelua edelleen. Ei minuakaan kyseinen kuva sinänsä naurata, mutta kyllähän sen nyt tajuaa, että humoristinen se on, vaikkei omaan huumorintajuun uppoaisikaan.
Joo no tuota julki-imettämisen aiheuttamaa hysteriaa en kyllä tajua. Siinä täytyy hysteriaa kärsivällä olla aika kieroutunut mieli jos imetyksen näkee jollain tavalla seksuaalisena tapahtumana. :D

vierailija
En löytänyt sitä, yritin äsken etsiä. Tosin en etsinyt kauhean kauan. Mutta jos viitsit linkittää, voin sitten lukea.

Sinänsä oli kyseessä kannanotto kumpaan tahansa, niin minusta on ihan ok julkaista tuollainen kuva. Kun samalla kirjoittaa varsinaisen mielipiteensä, kuva on osa kannanottoa. Ei siinä kuvassa mitään kamalaa ole.
Tässä on asiasta blogikirjoitus: http://mamalife.fi/mutsison/2015/07/atm/
Juttu on tosin englanniksi.

vierailija22
Mä en ymmärrä näitten huomiohorojen päänliikkeitä. En sitten ollenkaan.
Joskus 80-luvulla oli vielä nuoria naisia ja tyttöjä, jotka halusivat päästä elämnässää hyvään ammattiin, tulla joksikin, käyttää älyään jne. Saada tasa-arvoista kohtelua, sitä ne halusivat, vaikkeivat sitä naiset koskaan vielä ole saanetkaan.
Nykyään tuntuu olevan ainoa haave näille nuorille bimboille, että näyteään omat "avut" netissä. Pyllistellään ja ollaan mahdollisimman "seksikkäitä". Ainoa tarkoiotus on miellyttää ja olla seksikkäitä mahdollisimman laajalle yleisölle.
Se jos mikä vie tasa-arvoa vaihdilla takapakkia taaksepäin. Naisten pitäisi tajuta että seksikkyys ei ole mikään maailman tärkein tavoite, vaan se että käyttää päätään.
Ne tissit ja pillut voi säästää sinne makuuhuonekäyttöön, niiden mainostaminen ja tyrkkyily vie tasa-arvoa aina vain taaksepäin.
Maailmassa rehottaa ihmiskauppa, tyttöjä ja naisia käytetään raa'asti rahantekokoneina, surullista että tavalliset nuoret haluavat vajota sinne viemäritasolle, vaikka kukaan heitä ei siihen väkivallan uhalla edes pakota.
Jotenkin tällasilta puuttuu täysin se taju maailmanmenosta, ei nähdä omaa napaa (tai tissejä) pitemmälle. "Minäminäminä ja minun "seksikkyys. Katsokaa kaikki kuinka vitun HOT mä ole". Surullista paskaa. Typeryyttä. I D I O T I S M I A.
Ottaa niin pattiin, kun tyhmyys ja bimboilu vain lisääntyy.
Käsittääkseni bloggari kritisoi miksi pienten tyttöjen pitää peittää nänninsä vaikkei heillä ole vielä rintoja, mutta samanlaisen etumuksen omistavat pojat eivät peitä. Ei todellakaan mistään seksismistä kyse. Miten voi mennä noin ohi...Et lue tekstejä, katot vaan kuvia ja niihin projisoit omat ennakkoluulosi.

vierailija
Käsittääkseni bloggari kritisoi miksi pienten tyttöjen pitää peittää nänninsä vaikkei heillä ole vielä rintoja, mutta samanlaisen etumuksen omistavat pojat eivät peitä. Ei todellakaan mistään seksismistä kyse. Miten voi mennä noin ohi...Et lue tekstejä, katot vaan kuvia ja niihin projisoit omat ennakkoluulosi.
Täh? Missä muka on puhuttu pienistä tytöistä?

Hyvä kuva :p

Minusta jokaisen oma valinta on mitä kuviä itsestään levittää nettiin, mutta negatiivissävytteinen palaute puskista huudeltuna on aika(tosi) lapsellista.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015070819999961_uu.shtml

Hirveä kohu tästäkin syntynyt.
Minun mielestä vähän sellaista julkisuuden hakua, mutta kaikki pahat kommentit kyseisestä bloggarista on kyllä käsittämätöntä.
Miten ihmiset kehtaavat? En voi ymmärtää.
Minun mielestä hän on kaunis äiti-ihminen ja nainen.

Tässä on asiasta blogikirjoitus: http://mamalife.fi/mutsison/2015/07/atm/
Juttu on tosin englanniksi.
Kävin lukemassa. Ihan ok minusta. Kyllä minusta olisi ihan ok, että naiset voisivat halutessaan olla rinnat paljaana esim. juuri uimarannalla. Kuten kirjoitin, eivät miehetkään voi missä tahansa olla ilman paitaa, joten samoin rajoittein yläosattomuus olisi minusta ok naisillekin.

Ja siinä miesten paidattomuuden rajoittamisessa ei niinkään ole kyse seksuaalisuudesta, esim. miesten rintalihaksista, jos joku nyt ajatteli siihen puuttua. Se on vaan ikäänkuin sovinnaisuussääntö ja kuuluu hyviin tapoihin, ettei kuljeskella ilman paitaa.

• Tykkää
Reactions: Peyote
En mä nyt tiedä onko miehenkään aina hyvä näyttää ylävartaloaan. Just kuluneella viikolla näin yhden miehen yläosattomissa pyörätiellä - ja ei ollut kaunis näky. Mies ei ollut adonis mutta vaikka olisi ollutkin, niin yök.

... ja jos joku nyt tästä vääntää jotain uskonnollis-seksuaalis-kielteis-patoutuneisuus-kieroutuneisuus -korttia (on se kumma että aina mennään ad hominem-linjalle) niin ei onnistu. Olen aina ollut sitä mieltä että ylävartalo piiloon miehillä ja naisilla julkisilla paikoilla. En tarkoita mitään kaapua, mutta hihaton t-paita tms.riittää.

Ja kuinka Ciervo voit ajatella että koen Emilian mulle uhaksi? Naisten vapautumistahan tuo ajaa, ja mäkin olen nainen. Mutta mä olen sitä mieltä että asiallinen pukeutuminen kuuluu sekä miehelle että naiselle, kesälläkin.

En mä nyt tiedä onko miehenkään aina hyvä näyttää ylävartaloaan. Just kuluneella viikolla näin yhden miehen yläosattomissa pyörätiellä - ja ei ollut kaunis näky. Mies ei ollut adonis mutta vaikka olisi ollutkin, niin yök.

... ja jos joku nyt tästä vääntää jotain uskonnollis-seksuaalis-kielteis-patoutuneisuus-kieroutuneisuus -korttia (on se kumma että aina mennään ad hominem-linjalle) niin ei onnistu. Olen aina ollut sitä mieltä että ylävartalo piiloon miehillä ja naisilla julkisilla paikoilla. En tarkoita mitään kaapua, mutta hihaton t-paita tms.riittää.

Ja kuinka Ciervo voit ajatella että koen Emilian mulle uhaksi? Naisten vapautumistahan tuo ajaa, ja mäkin olen nainen. Mutta mä olen sitä mieltä että asiallinen pukeutuminen kuuluu sekä miehelle että naiselle, kesälläkin.
Ainakaan kaupungeissa ei miehetkään kuljeksele ilman paitaa. Olen itse nähnyt, kun yhdestä kaupasta poistettiin nuorten miesten seurue, koska olivat siellä ilman paitaa. Ja terasseilla käy yleensä samoin.

• Tykkää
Reactions: Echo
En tiedä, mutta jollain lailla tän keskustelun myötä on tullut semmoinen "nyrkkisääntö" itselle että erogeeniset alueet piiloon, koska niihin ei saa koskeakaan.

No mikä sit on erogeeninen alue? Joku tietty sanoo että joo niska on eroottinen alue, mutta jos nyt kuitenkin ajatellaan vähän yleisemmin.
Joku työkaveri voi koskea sua kädelle tai lapset voivat läpsiä leikissä toisiaan sääreen, mutta haaroväliin tai reiden sisäpuolelle ei saa koskea, samoin pakaroihin. Miksi? Miksi isompia lapsia aletaan jo jossain vaiheessa kieltämään että "ei tartte hoitajien/opettajien tisseihin koskea? Ei ole mun keksintö, tiedän että niin opetetaan jos lapsi on tullut liian liki.

Mä piilottaisin pukeutumisessa rintarauhasen alueen (se alkaa yllättävän ylhäältä) ja pepun+reiden siitä polvien yläpuolelta.

Nonii, nyt saatte nauraa taas yhdelle fundikselle. :rolleyes:

Miesten pitäisi pitää aina poolopaitaa, koska mä kuolaan aataminomenoiden perään. :p

Ei oo herkumpaa eikä herkempää kuin se, kun nielaistessa se vienosti liikahtaa...

(jees, olen moiseen orgasminkin hinkannut)

En tiedä, mutta jollain lailla tän keskustelun myötä on tullut semmoinen "nyrkkisääntö" itselle että erogeeniset alueet piiloon, koska niihin ei saa koskeakaan.

No mikä sit on erogeeninen alue? Joku tietty sanoo että joo niska on eroottinen alue, mutta jos nyt kuitenkin ajatellaan vähän yleisemmin.
Joku työkaveri voi koskea sua kädelle tai lapset voivat läpsiä leikissä toisiaan sääreen, mutta haaroväliin tai reiden sisäpuolelle ei saa koskea, samoin pakaroihin. Miksi? Miksi isompia lapsia aletaan jo jossain vaiheessa kieltämään että "ei tartte hoitajien/opettajien tisseihin koskea? Ei ole mun keksintö, tiedän että niin opetetaan jos lapsi on tullut liian liki.

Mä piilottaisin pukeutumisessa rintarauhasen alueen (se alkaa yllättävän ylhäältä) ja pepun+reiden siitä polvien yläpuolelta.

Nonii, nyt saatte nauraa taas yhdelle fundikselle. :rolleyes:
Ei tuossa miesten paidattomuuden rajoittamisessa ole kyse mistään erogeenisista alueista, vaan ihan siitä, että kanssaihmisistä on epämiellyttävää, jos jonkun hikinen selkä ja karvoista tursuavat kainalot ovat esillä.

Näissä keskusteluissa pitääkin erottaa se, puhutaanko häveliäisyydestä vai yleisistä sopivaisuussäännöistä ja käytösnormeista. Normitkin ovat kulttuurisidonnaisia ja voivat muuttua maailman muuttuessa. Ja lisäksi jokaisella on omansa, kuten tuosta sinun reisi-esimerkistäsi käy ilmi.

vierailija
Kävin lukemassa. Ihan ok minusta. Kyllä minusta olisi ihan ok, että naiset voisivat halutessaan olla rinnat paljaana esim. juuri uimarannalla. Kuten kirjoitin, eivät miehetkään voi missä tahansa olla ilman paitaa, joten samoin rajoittein yläosattomuus olisi minusta ok naisillekin.

Ja siinä miesten paidattomuuden rajoittamisessa ei niinkään ole kyse seksuaalisuudesta, esim. miesten rintalihaksista, jos joku nyt ajatteli siihen puuttua. Se on vaan ikäänkuin sovinnaisuussääntö ja kuuluu hyviin tapoihin, ettei kuljeskella ilman paitaa.
Ei se minullekaan olisi ongelma jos naiset kulkisivat yläosattomissa. Mutta silti tuo kuva ja koko keissi oli mielestäni ihan naurettava. :D

Yhteistyössä