Bloggaajat: ootteks te saaneet outoja käyntejä jostain www4. tai www3. osoitteista? Onks ne viruksia vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jes"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jes"

Vieras
No siinähän se kysymys. Mä googlasin osoitteen ja jossain sanottiin, että ne olis robotin käyntejä sivuilla, jotka levittäis mahdollisesti jotain virusta??

Ilmeisesti niitä osotteita EI SAA klikata!

Onks kellään tietoa mitä hittoa ne on ja onko niistä jotain haittaa. Itellä macbook joten en nyt ole kauhusta kankea, mutta ei tää nyt kivaltakaan tunnu..

Anyone? Onks joku niin guru, että tietäis asiasta jotain lisää??

[QUOTE="jes";26195054]No siinähän se kysymys. Mä googlasin osoitteen ja jossain sanottiin, että ne olis robotin käyntejä sivuilla, jotka levittäis mahdollisesti jotain virusta??

Onks kellään tietoa mitä hittoa ne on ja onko niistä jotain haittaa. Itellä macbook joten en nyt ole kauhusta kankea, mutta ei tää nyt kivaltakaan tunnu..

Anyone? Onks joku niin guru, että tietäis asiasta jotain lisää??[/QUOTE]

Esimerkiksi Lahden kaupungintalon kotisivut asustavat www4 sivustolla, eli ei pysty päättelemään mitään noilla tiedoilla.

Lahden kaupungintalo

[QUOTE="jes";26195054]No siinähän se kysymys. Mä googlasin osoitteen ja jossain sanottiin, että ne olis robotin käyntejä sivuilla, jotka levittäis mahdollisesti jotain virusta??

Anyone? Onks joku niin guru, että tietäis asiasta jotain lisää??[/QUOTE]
Ei ton kummosempi.
www4 - Google-haku

[QUOTE="jeps";26196293]Olen painanut kerran ja kone ilmoitti siitä ja laittoi sivun karentteeniin.[/QUOTE]

Lisään vielä, että ainakin ne linkit jotka minulle on tulleet ovat Venäjältä päin. Mutta eihän sitä varmaksi voi sanoa mutta sinne lopulta johti nuo linkit.

Mä tossa vähän googlailin ja ilmeisesti jotain troijalaisia. Venäjältä mullekin tullu. Eli ei siis kannata lähteä klikkailemaan niitä sen enempää..

Itellä tosissaan mac niin ei sillai huolestuta, mutta vähän ällöä kuitenkin..

Yhteistyössä