Blogeja lukemalla olen oppinut kaksi maailman oksettavinta sanaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraszz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraszz

Vieras
Ystäväni lukee paljon lapsiaiheisia blogeja ja suositteli minuakin lukemaan. Täytyy sanoa etten mitenkään ihastunut moiseen harrastukseen. Blogeja lukiessa törmäsin kahteen ihan hirveään sanaan: poika- ja tyttölupaus ja kotiuttaa. Ultrassa saadaan poikalupaus ja sitten toiset onnittelee sydämien kera poikalupauksen saamisesta :D Ja sitten kirjoitetaan kun käytiin shoppailemassa ja KOTIUTETTIIN Lindexistä pari TEEPPARIA :D Näiden rinnalla rakkauspakkaukset ja muut sanahirvitykset kalpenee...

mikä on teeppari?

mä bongasin kerran sanan ruikkari, tarkoitti ruisleipää :D

Muutenkin nettisanasto on mennyt niin ihmeelliseksi ettei vanha enää ymmärrä.

Yksi mikä on ärsyttänyt alusta asti jostain syystä on se kun kirjoitetaan herkuttelusta ja toiset vastaa et omnomnomnom :O

Juu, mikä ihmeen Mamma ? Tulee mieleen läskimatami kämpillä. Siihen yhdistettynä Loma .. Mitä lomaa se on, jos on 24h työrutiinit päällä ja ukko olettaa, että kaikki tapahtuu itsestään.. Näin myös ukko odottaa palveluksia myös yöllä! :-D Kumpa miehet vois olla joskus Mammalomalla, näkisi sen ihanuuden! :-D

mikä on teeppari?

mä bongasin kerran sanan ruikkari, tarkoitti ruisleipää :D

Muutenkin nettisanasto on mennyt niin ihmeelliseksi ettei vanha enää ymmärrä.

Yksi mikä on ärsyttänyt alusta asti jostain syystä on se kun kirjoitetaan herkuttelusta ja toiset vastaa et omnomnomnom :O

Tulee kai englannista tuo omnomnom. Tarkoittaa siis samaa kuin suomalainen namnamnam ja lausuttaessakin vähän kuulostaa siltä.

Minä luulin kerran puolituttuni puhuvan vasikasta, kun hän käytti sanaa vuosikas. Sain aika jäätävän katseen, kun totesin etten tiennyt heillä olevan lehmiä... :ashamed: :D

• Tykkää
Reactions: Joxu

Yhteistyössä