Blogeissa ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sussu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sussu"

Vieras
Mitkä jutut teitä ärsyttää blogeissa? Mua on alkanut ärsyttämään kun jokaisessa tapahtumassa on ollut HUIKEAA. Samoin on treffattu HUIKEITA tyyppejä. Ei koskaan siis ole tylsää tai tavallista. Ei elämä voi olla aina pelkkää mahtavuutta ja ihmiset ja tapahtumat huikeita, toi kiiltokuvamaisuuden tekeminen siis ärsyttää.

Ja sit ärsyttää se, kun aina kerrotaan et on syöty aivan liian monta (tai ähkyksi tms.) munkkia/muffinssia/lettua tai mitä ikinä, aina kun on ruokapostaus. Ja bloggaaja on kuitenkin langanlaiha. Vähän epäuskottavaa..

Jotkut bloggaajat haluavat antaa vaikutelman täydellisestä elämästä. Harva sinne sellaista kirjoittaa, että Nico-Petteri kolme vee kusi sänkyyn ja tässä pyykkään. Tai että en sitten jaksanutkaan kokata mitään ihanaa, että ihan einesmaksalootaa lämmittelen.

Blogikateudesta on tehty tutkimuksia, Saksassa ainakin. Joku suomalainen puuhaa aiheesta ihan väikkäriä.

Jos se elämä nyt vaan sattuu olemaan huikeeta, niin minkä sille sitten tekee? :D

On blogeja, joissa kerrotaan vain elämän onnistumisista, kauneudesta ja mahtavuudesta. Ja sitten on blogeja, joissa kerrotaan siitä, miten kaikki ei aina ole kaunista, eikä kaikki aina onnistu.

Lukija voi ihan itse päättää, että kumpaa blogia hän lukee. Vai lukeeko kenties molempia.

Itse en ihan hirmuisesti jaksa lukea blogeja, joissa kaikki on aina niin hel*etin kivaa ja kaunista. Tosin muutamaa tällaistakin tulee luettua, sillä pienissä määrin ne on aika ihanaa luettavaa.

Bloggaajia on moneen lähtöön, kuin myös lukijoita. Ja hyvä niin :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Jos se elämä nyt vaan sattuu olemaan huikeeta, niin minkä sille sitten tekee? :D

On blogeja, joissa kerrotaan vain elämän onnistumisista, kauneudesta ja mahtavuudesta. Ja sitten on blogeja, joissa kerrotaan siitä, miten kaikki ei aina ole kaunista, eikä kaikki aina onnistu.

Lukija voi ihan itse päättää, että kumpaa blogia hän lukee. Vai lukeeko kenties molempia.

Itse en ihan hirmuisesti jaksa lukea blogeja, joissa kaikki on aina niin hel*etin kivaa ja kaunista. Tosin muutamaa tällaistakin tulee luettua, sillä pienissä määrin ne on aika ihanaa luettavaa.

Bloggaajia on moneen lähtöön, kuin myös lukijoita. Ja hyvä niin :)

Ja miksi ei saisi elämästään tehdä huikeeta? Vaikka olisi vaikeaa niin tasapainon vuoksi voi elämään tuoda pienellä vaivalla huikeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;30071821:
Niin, syön itseäni ähkyyn liki päivittäin, enkä ole mielestäni langanlaiha. Kuinka syömiseni voi häiritä jota kuta?

Niin tai, minkätakia jonkun elämä häiritsee toisia niin paljon, olipa se sitten huikeaa tai ihan perseestä. Kannattaako sellaisia blogeja lukea, jos vitutuskäyrä nousee tappiin.

Hehe, mun blogin ei sitten ainakaan pitäis olla ärsyttävä koska siinä ei ole mitään kiiltokuvamaisuutta eikä mikään ole huikeeta :laugh:

No mutta joo, en mä kyllä jaksa edes päivittääkään niin usein enää kun en jaksa mitään päivittämisen arvoista tehdä, sitten kun raskaudessa aletaan olla loppumetreillä ni varmaan jaksankin päivitellä kun pitää analysoida jokainen supistus jne :D