No todellakin on, jos se koko stoori vaan paranee kirja kirjaltaAlkuperäinen kirjoittaja Thor:Eihän se mitään pelottavaa lukemista ole!
Joo eka oli hyvä, mut sit toinen oli kans älyttömän hyvä ja sit tää kolmas jyräs ihan täysin. Mä huijaan ja ostan halvalla enkuksi noita pokkareita.. just perjantaina tipahti postista kaks kirjaa ja mä laitoin just tänään seuraavat kaks tilaukseen ja yritän malttaa ton Butchin tarinan kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Toinen on suomeksi ja kolmas ilmestyy 15.8. Mulla on nyt just toka lainassa ja kolmanteen olen jo tehnyt kirjastoon varauksen.
Mä ainakin tykkäsin siitä ekasta todella paljon!
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:En oo tuosta koskaan kuullutkaan, joten googletin ja taisin löytää ihellein uuden sarjan jota alkaa lukemaan. Jahka saan täl hetkel kesken olevat kirjasarjat luettua loppuun. :ashamed:
Mä yleensä uppoudun lukemieni kirjojen maailmaan ihan totaalisesti, et mielenkiinnolla odotan et pääsen lukemaan. Miehelle jo sanoin et löysin uuden kirjasarjan niin hää rupes het toppuuttelemaan, et jos lukisit nyt entiset eka loppuun.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:En oo tuosta koskaan kuullutkaan, joten googletin ja taisin löytää ihellein uuden sarjan jota alkaa lukemaan. Jahka saan täl hetkel kesken olevat kirjasarjat luettua loppuun. :ashamed:
Joo-o, niin se minäkin vaan humpsahdin. Aivan mieletön sarja kyllä, ja sit toi et kirja kirjalta (no okei, niiltä kolmelta mitä oon nyt lukenut) niin stoori vaan vetää syvemmälle ja syvemmälle mukaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:Mä yleensä uppoudun lukemieni kirjojen maailmaan ihan totaalisesti, et mielenkiinnolla odotan et pääsen lukemaan. Miehelle jo sanoin et löysin uuden kirjasarjan niin hää rupes het toppuuttelemaan, et jos lukisit nyt entiset eka loppuun.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:En oo tuosta koskaan kuullutkaan, joten googletin ja taisin löytää ihellein uuden sarjan jota alkaa lukemaan. Jahka saan täl hetkel kesken olevat kirjasarjat luettua loppuun. :ashamed:
Joo-o, niin se minäkin vaan humpsahdin. Aivan mieletön sarja kyllä, ja sit toi et kirja kirjalta (no okei, niiltä kolmelta mitä oon nyt lukenut) niin stoori vaan vetää syvemmälle ja syvemmälle mukaansa.
Mäkin tuumailin kun ekan kirjan olin lukenut, että mahtaa äljäke tykätä kyttyrää kun cothis taas vähän täyttelee kirjahyllyä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:Mä yleensä uppoudun lukemieni kirjojen maailmaan ihan totaalisesti, et mielenkiinnolla odotan et pääsen lukemaan. Miehelle jo sanoin et löysin uuden kirjasarjan niin hää rupes het toppuuttelemaan, et jos lukisit nyt entiset eka loppuun.
Mielenkiinnolla jään odottelemaan!Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mäkin tuumailin kun ekan kirjan olin lukenut, että mahtaa äljäke tykätä kyttyrää kun cothis taas vähän täyttelee kirjahyllyä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:Mä yleensä uppoudun lukemieni kirjojen maailmaan ihan totaalisesti, et mielenkiinnolla odotan et pääsen lukemaan. Miehelle jo sanoin et löysin uuden kirjasarjan niin hää rupes het toppuuttelemaan, et jos lukisit nyt entiset eka loppuun.
Plus sitten se, että moon tässä viikonlopun ollut nenä kiinni Zsadistin tarinassa joka ikinen hetki minkä oon ehtinyt :xmas: