Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:crossarin vikahan se on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:Vie se ulkoruokintaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:crossarin vikahan se on![]()
On on! Se vaan toljottaa mua vihamielisesti siinä sohvan vieressä jos mä erehdyn lojumaan sohvalla kun katon telkkaria ja kuiskii mulle hiljaa "sohvaperuna, sohvaperuna, sohvaperunaaaa". Sit mun on ihan pakko alkaa polkea sillä, enkä mä vaan voi lopettaa ennen kuin mä oon ihan tööt ja hikinen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:Vie se ulkoruokintaan![]()
Ei viiti ruostus raukka pilalle :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:Vie se ulkoruokintaan![]()
Ei viiti ruostus raukka pilalle :'(
Mutta ajattele.. se ei enää ikinä veis siun unias![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mee mussu unille :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:Siinäpähän oppis puhumasta ruokottomuuksia![]()
Heitä viltti sen päälle :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mee mussu unille :wave:
Hmm.. Pomo just lähti neukkariin joten se ei ainakaan näkis jos mä ryömisin pöydän alle, viittiskö? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:siitä vaan![]()