No niin tai ainakin pitää kysyä lupaa harmailta et voiko sanoa omia mielipiteitään ja pyydellä niitä anteeksiAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Osallistunut keskusteluun. Mutta mä olen kai käsittänyt keskustelupalstan tarkoituksen väärin, täällä ei saakaan osallistua keskusteluihin.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1645898 :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Häh, kuka haluaa ja miksi??? Mitä ihmettä täällä on oikein tapahtunut?
Näin minullekkin vihjaistiin ketjussa joka oli minusta avattu...Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:No niin tai ainakin pitää kysyä lupaa harmailta et voiko sanoa omia mielipiteitään ja pyydellä niitä anteeksiAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Osallistunut keskusteluun. Mutta mä olen kai käsittänyt keskustelupalstan tarkoituksen väärin, täällä ei saakaan osallistua keskusteluihin.
Ja pitää varoa että ei saman aiheisiin keskusteluihin ota liian usein kantaa....
Ai niin, sen mä unohdin.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:BKM: Sun kuuluu olla katkera ja sen pitää näkyä kirjoituksistasi! Ethän sä osaa edes suuseksiä!
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:BKM: Sun kuuluu olla katkera ja sen pitää näkyä kirjoituksistasi! Ethän sä osaa edes suuseksiä!
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Ai niin, sen mä unohdin.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:BKM: Sun kuuluu olla katkera ja sen pitää näkyä kirjoituksistasi! Ethän sä osaa edes suuseksiä!
Ei kai sitä voi unohtaa?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Ai niin, sen mä unohdin.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:BKM: Sun kuuluu olla katkera ja sen pitää näkyä kirjoituksistasi! Ethän sä osaa edes suuseksiä!
Eikä ainakaan silloin saa sanoa mitään, jos itsellä ei kyseistä ongelmaa ole...Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:No niin tai ainakin pitää kysyä lupaa harmailta et voiko sanoa omia mielipiteitään ja pyydellä niitä anteeksiAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Osallistunut keskusteluun. Mutta mä olen kai käsittänyt keskustelupalstan tarkoituksen väärin, täällä ei saakaan osallistua keskusteluihin.
Ja pitää varoa että ei saman aiheisiin keskusteluihin ota liian usein kantaa....
vaan jos hän kävi pikakurssin ja on oppinut nyt...sitä äkkiä unohtaa et aina ei ole sellasta taitoa ollutAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Ei kai sitä voi unohtaa?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Ai niin, sen mä unohdin.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:BKM: Sun kuuluu olla katkera ja sen pitää näkyä kirjoituksistasi! Ethän sä osaa edes suuseksiä!
No ainakaan mä en pääse missään nyt harjoittelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:vaan jos hän kävi pikakurssin ja on oppinut nyt...sitä äkkiä unohtaa et aina ei ole sellasta taitoa ollutAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Ei kai sitä voi unohtaa?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Ai niin, sen mä unohdin.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:BKM: Sun kuuluu olla katkera ja sen pitää näkyä kirjoituksistasi! Ethän sä osaa edes suuseksiä!
Aina oppii jotain uuttaAlkuperäinen kirjoittaja papulia:On tää palsta vaan kummallinen paikka
Kauhea menetysAlkuperäinen kirjoittaja BKM:No ainakaan mä en pääse missään nyt harjoittelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:vaan jos hän kävi pikakurssin ja on oppinut nyt...sitä äkkiä unohtaa et aina ei ole sellasta taitoa ollutAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Ei kai sitä voi unohtaa?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Ai niin, sen mä unohdin.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:BKM: Sun kuuluu olla katkera ja sen pitää näkyä kirjoituksistasi! Ethän sä osaa edes suuseksiä!
Voin ottaa sut oppilaakseni :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No ainakaan mä en pääse missään nyt harjoittelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:vaan jos hän kävi pikakurssin ja on oppinut nyt...sitä äkkiä unohtaa et aina ei ole sellasta taitoa ollutAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Ei kai sitä voi unohtaa?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Ai niin, sen mä unohdin.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:BKM: Sun kuuluu olla katkera ja sen pitää näkyä kirjoituksistasi! Ethän sä osaa edes suuseksiä!
:xAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Voin ottaa sut oppilaakseni :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No ainakaan mä en pääse missään nyt harjoittelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:vaan jos hän kävi pikakurssin ja on oppinut nyt...sitä äkkiä unohtaa et aina ei ole sellasta taitoa ollutAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Ei kai sitä voi unohtaa?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Ai niin, sen mä unohdin.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:BKM: Sun kuuluu olla katkera ja sen pitää näkyä kirjoituksistasi! Ethän sä osaa edes suuseksiä!
Ai. Mä kun ihan luulin sun harjoittelevan just sitä, kun kerroit olevasi väliaikaisesti verenluovutuskelvoton.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No ainakaan mä en pääse missään nyt harjoittelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:vaan jos hän kävi pikakurssin ja on oppinut nyt...sitä äkkiä unohtaa et aina ei ole sellasta taitoa ollutAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Ei kai sitä voi unohtaa?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Ai niin, sen mä unohdin.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:BKM: Sun kuuluu olla katkera ja sen pitää näkyä kirjoituksistasi! Ethän sä osaa edes suuseksiä!
Uskon sen. Mutta mähän sanoin sulle jo etten mä pidä metrin haloista enkä varsinkaan Keravasta.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Voin ottaa sut oppilaakseni :saint:
Noh..jos olet savossa päin pyörimässä niin jonkinlaista illallista vastaan voisin antaa sinun harjoitella minulla.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No ainakaan mä en pääse missään nyt harjoittelemaan.
Testasin muuten tänään se paisuu kuusinkertaiseksiAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Uskon sen. Mutta mähän sanoin sulle jo etten mä pidä metrin haloista enkä varsinkaan Keravasta.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Voin ottaa sut oppilaakseni :saint:
No yök. :xAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Testasin muuten tänään se paisuu kuusinkertaiseksi