BIRD FLU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hysteriaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hysteriaa?

Vieras
Miten pärjäätte sen tosiasian kanssa, että lintuinfluenssa tulee tappamaan 1/3 Suomenkin väestöstä, miten pystytte hallitsemaan pelkoanne ja elämään ihan tavallisesti, niinkuin ennenkin?
Katselen lastani ja voisin itkeä tai oksentaa kauhusta ja rakkaudesta; tuleeko lapseni kuolemaan, kuolenko itse, mitä tapahtuu perheellemme; kaikille, juuri sinulle ja lapsillesi?

Suomessa on valmius 1.3 miljoonan henkilön rokottamiseen.
Ensimmäisenä rokotetaan ""valtion päähenkilöt"".
Miksi Tanja Karpelan henki on pandemian kourissa tärkeämpi Suomen kansalle tai maailmankaikkeudelle, kuin
jonkun meistä taviksista?
Rokotetaanko myös Tanjan Lapset? Jos, niin miksei meidän lapsiamme?
Jos ""valtion päämiehet"" rokotetaan, rokotetaanko todella heidän perheensä myös; entäs isovanhemmat ja muut sukulaiset?
Se ""kuolemaantuomitsemis-komitea"", joka saa päättää, kenelle rokotteita jaetaan, päättää aivan varmasti myös ( kansa tietämättä). että heidän omat perheensä saavat rokotteet.
Näin varmaan jokainen toimisi, mutta me muut sitten vaan odottelemme, eikä MITÄÄN toivoa ole.

Kuka on se ylin ""Jumala"" joka kirjoittaa sen nimilistan , jonka
mukaan rokotuksia jaetaan?

En voi käsittää, että tämä on OIKEASTI totta.
Että sen tietää jo etukäteen, että Karpelan lapset palastuvat todennäköisemmin, kuin minun lapseni.

Haluaisin kysyä esim. presidenttiehdokkailta, saanko rokotteen, jos äänestän sinua?
Ja mitkä mahdollisuudet perheelläni on saada rokote ja ylipäätään kenellään, joka ei toimi pelastus-terveydenhuolto-ruuan tai vedenjakelun-parissa tai tosiaan ole ""valtion päämies"".
Jossain luki myös, että rokotuksen tulevat saamaan
"" MYÖS ERÄÄT NIMELTÄ MAINITSEMATTOMAT, SUOMELLE TÄRKEÄT HENKILÖT"",
- Eli arvatkaa vaan keitä tähän eliittiryhmään kuuluu; Jorma Ollila perheineen ja jne.

Eli säästetään Ylin Yritysjohto, Enroothin suvut jne ja annetaan Virtasten kuolla; mitä väliä?

Vaatikaa vastuksia päättäjiltä ja medialta, meitä on informoitava mahdollisen pandemian varalta ja sitä ennen myös sen varalta, miten tulemme toimimaan, kun lintuinfluenssa rantautuu Suomeen, vaikka se ei vielä olisi ihmisiä suoranaisesti tappava. koska se on NIIN lähellä, vain muutaman kuukauden päässä!!!!

Onko todennäköistä, että joku voisi selvitä pandemian aiheuttamasta viruksesta, jos, niin kuka todennäköisemmin= rokotteen saaneet.
Eli muut voivat valmistautua kuolemaan.

Espanjantauti tappoi yli 50miljoonaa ihmistä 1918 ja tulossa olevasta viruksesta ennustetaan vähintään yhtä tappavaa.
Näin ollen joka kolmas suomalainen kuolisi viruksen aiheuttamaan keuhkoinfektioon ( josta seuraksena nesteen kerääntyminen keuhkoihin ja siitä seuraava tukehtuminen )
tai muihin tappaviin komplikaatioihin.

Mä en pysty nukkumaan, enkä oikein syömään, oon huolesta ja näistä tosiasioista niin kauhuissani.

Tää on painajaista, josta ei herää; ja mikään ei ole vielä edes kunnolla alkanut.

Minäkin olen huolissani lintuinfluenssasta, mutta en hysteerinen. Tällä hetkellä tauti tarttuu hankalasti ihmisestä toiseen. Mutta SITTEN olen varmasti paniikissa, KUN tappava influenssa alkaa levitä aivastuksen välityksellä ja tartunnan saaneet kuolevat parissa päivässä keuhkokuumeeseen.

WHO:n asiantuntijoiden mukaan on vain ajan kysymys, puhkeaako ihmisestä toiseen leviävä pandemia tänä talvena vai myöhemmin.

Nythän influenssapandemia on jo ""myöhässä"": niitä on 3-4 kappaletta sadassa vuodessa ja edellinen, hongkongilainen influenssa, alkoi vuonna 1968.

Tappavaan influenssaan ei ole parantavaa lääkettä, eikä sellaista ehditä saada aikaiseksi, sillä lääkkeen kehittäminen vie keskimääräin 16 vuotta. Sama juttu rokotteiden kanssa.

Taudilta suojaavaa rokotetta ei siis vielä ole kehitetty. Kehittäminen voidaan aloittaa vasta, kun pandemia on alkanut, ja sen aiheuttama virus tunnetaan. Nyt olemassa on mallirokote, jota Suomikin on varannut 1,3 miljoonaa kappaletta. Tästä mallirokotteesta ei siis välttämättä ole mitään hyötyä.

Kyselit, miten kukaan voi elää normaalisti, vaikka tappava pandemia on lähellä. Itse ajattelen niin, että vaikka espanjantauti tappoikin 20-50 miljoonaa ihmistä, nykyään terveydenhoito on selvästi parempaa kuin vuonna 1918: meillä on esimerkiksi antibiootteja keuhkokuumeeseen.

Ajattelen myös niin, että jos 1/3 maailman väestöstä kuolee, niin 2/3 jää kuitenkin henkiin. Toivon, että minä, pieni lapseni, mieheni, sukulaiseni ja ystäväni kuuluvat näihin onnekkaisiin.

En katso olevani niin erikoisen ihana että juuri minun pitäisi jäädä henkiin jos tuo epidemia suomeenkin tulee. Lapseni toivon jäävän henkiin tietystikin ja onnellinen olen jos minäkin jään, jotta voin olla äiti lapselleni.
Ei tulevaa voi eikä pidä pelätä, tehkäämme kuitenkin voitavamme asioiden eteen mutta ei kuolema ole pelottava asia! Olen elänyt ihanaa elämää ja ollut onnellinen, joten jos kuolema tulee niin se tulee.

Tuollaiset pandemiat ovat luonnon oma keino vähentää maapallon räjähdysmäistä väestön kasvua. Tietyillä alueilla maapalloahan alkaa ihmispopulaatio olla suurempi kuin alueen kantokyky kestää. Siispä ei ole mikään ihme, että sieltä suunnalta nämä pandemiat alkavat.

Jos kuolee niin kuolee, sehän voi tapahtua vaikka jo ensi viikolla autokolarissa ja sitä on ihan turha etukäteen huolehtia ja surra. Jokainen kuolee joskus ja sitä tutkainta vastaan on ihan turha potkia. Ja muuten, minäkin olen äiti ja toki toivoisin lapsilleni pitkän ja onnellisen elämän, mutta se ei ole minun käsissäni enää loppupeleissä.

Yhteistyössä