Biologian/maantiedon opettajan palkka yläasteella (virka), kokemusta vajaa 10 vuotta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietääköjoku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaahas";26106017]Lahdessa noin 4000 eur/kk. Ei voi olla noin vähää muualla...mitä edellä sanottiin![/QUOTE]

Riippuu tosi paljon opetustuntien määrästä ja siitä onko esim. yläasteella + lukiossa tunteja. Lukion opettajalla parempi palkka. Myös pätevyys vaikuttaa, onko muita opetettavia aineita joihin pätevyys. Mutta jonnekin 3000- 4000 euron väliin se palkkahaitari osuu.

[QUOTE="vieras";26106042]Riippuu tosi paljon opetustuntien määrästä ja siitä onko esim. yläasteella + lukiossa tunteja. Lukion opettajalla parempi palkka. Myös pätevyys vaikuttaa, onko muita opetettavia aineita joihin pätevyys. Mutta jonnekin 3000- 4000 euron väliin se palkkahaitari osuu.[/QUOTE]

Ei välttämättä osu edes kolmeen tonniin, kuten minulla, koska minulla ei ole ylitunteja, joilla tienaisi kyllä kivasti lisää. Olen vakituisessa virassa peruskoulussa, lukiossa en tienaisi paljonkaan enempää. Paikkakuntakohtaisia eroja ei voi palkoissa paljon olla, sillä taulukoiden mukaan palkka menee joka paikassa. (nimimerkillä virassa 10 vuotta)

[QUOTE="mie";26106078]Ei välttämättä osu edes kolmeen tonniin, kuten minulla, koska minulla ei ole ylitunteja, joilla tienaisi kyllä kivasti lisää. Olen vakituisessa virassa peruskoulussa, lukiossa en tienaisi paljonkaan enempää. Paikkakuntakohtaisia eroja ei voi palkoissa paljon olla, sillä taulukoiden mukaan palkka menee joka paikassa. (nimimerkillä virassa 10 vuotta)[/QUOTE]

Sori, on mun palkka sittenkin noin kolme ja puoli. Ei oo tullut hetkeen katsottua palkkakuittia, hah! Eli reiluilla ylitunneilla olis hyvinkin 4 donaa. Mutta ne verot..

Yhteistyössä