Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Minkä arvosanan antaisit Bio-Oil -erikoisihonhoitoöljylle?

Minkä arvosanan antaisit Bio-Oil -erikoisihonhoitoöljylle?

  • 4

    Ääniä: 0 0,0%
  • 5

    Ääniä: 0 0,0%
  • 6

    Ääniä: 0 0,0%
  • 7

    Ääniä: 0 0,0%
  • 8

    Ääniä: 2 33,3%
  • 9

    Ääniä: 3 50,0%
  • 10

    Ääniä: 1 16,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    6
Oikein hyvä tuote. Raskausarvissa en ole juurikaan huomannut suurta eroa mutta kasvojen iho on huomattavasti paremmassa kunnossa (ei punota eikä ole ole tullut näppyjä niin helposti). Todella riittoisaa. Ainut miinus vahvasta tuoksusta.
 
Annan Bio-Oilille arvosanaksi 9. Tuote vastasi korkeita odotuksiani, koska olin kuullut Bio-Oilista pelkästään hyvää ennen kuin sain itse tuotteen testiin. Öljy on todella riittoisaa, mutta onneksi se säilyy avattuna jopa 3 vuotta. Jatkan varmasti Bio-Oilin käyttöä tulevaisuudessakin. Itse pidin tuoksusta, mutta voisin kuvitella, että monet haluaisivat esimerkiksi hajuttoman version.
 
Tällä hetkellä annan Bio Oil -öljylle arvosanaksi täydet 10 pistettä, koska itse olen raskausarvilta tähän asti säästynyt kokonaan ja tuote on ollut erittäin riittosaa sekä tehnyt vatsan ihon kimmoisaksi ja pehmeäksi.
 
Annoin arvosanaksi tällä hetkellä 8. Kätevä ja nopea käyttää kotona. En kuitenkaan luota pakkaukseen matkakoilla ilman erillistä pussia tms koska pelkään että avattu pullo falskaisi. Hyllyllä jossa pullo on jää aina öljymäinen läikkä/rinkula. Voi olla tosin ihan käyttäjästäkin kiinni. Jos selviän koko raskauden loppuun ilman arpia nousee arvosanakin vähintään ysiin :)
 

Yhteistyössä