Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Kerro Bio-Oil käyttökokemuksistasi!

Bio-Oil –erikoisihonhoitoöljyä suositellaan käytettävän kahdesti päivässä kolmen kuukauden ajan. Sinä olet nyt ehtinyt kokeilla tuotetta lähes 12 viikon ajan, joten kerro, mitä mieltä olet ollut tuotteesta? Miltä Bio-Oil on tuntunut käytössä? Imeytyykö öljy ihoon mukavasti? Onko öljyä helppo käyttää? Miellyttääkö tuoksu? Muita kokemuksia…
 
Öljyä on helppo käyttää, mutta en ole jaksanut laittaa kahta kertaa päivässä. Olen käyttänyt suihkun jälkeen jolloin olen jättänyt ihon kosteaksi ja näin helpompi levittää. Tuoksu on mielestäni tarpeen neutraali. Mieheni on kyllä valittanut että haisen kun olen laittanut öljyä. Mielestäni öljy imeytyy tarpeeksi nopeasti. Ainoa miinus on että kaapissa on aina öljyinen läikkä missä olen pulloa säilyttänyt.
 
Minulla on pelkästään positiivisia kokemuksia, vaikka odotukseni olivat kovat ennen testaamista. En ollut aiemmin kokeillut Bio-Oilia, vaikka monesti olin miettinyt sen ostamista kuulemieni kehujen perusteella. Olin siis iloinen päästessäni testaamaan Bio-Oilia testiryhmän kautta!

Bio-Oilin tuoksu on minulle mieleinen, vaikka ymmärrän, että monia se ei miellytä - en itsekään pitänyt laventelin tuoksusta joitakin vuosia sitten. Öljy levittyy ja kuivuu hyvin, joten pukeutuminen on mahdollista heti öljyn levityksen jälkeen. Pullo on todella riittoisa ja annostelu on helppoa - koskaan ei ole lorahtanut öljyä liikaa. Bio-Oil on kosteuttanut kuivaa ihoani loistavasti ja jatkan varmasti sen käyttöä tulevaisuudessakin.

Mietin kovasti myös negatiivisia puolia, mutta en sellaisia keksinyt. Olen täysin tyytyväinen Bio-Oiliin ja suosittelen varmasti muillekin!
 
Kokemukset positiivisia, mutta minäkään rn muistanut/jaksanut käyttää 2x pv. Tuoksu hieman epämiellyttävä ja voimakas. Muuten tosi tyytyväinen tuotteeseen. Kosteuttaa hyvin ja jättää ihon pehmeäksi ja hyvän tuntoiseksi.
 

Yhteistyössä