Onko jollakulla kokemusta Biltemalta tilatuista polkupyöristä? Jonkin aikaa kävin Bilteman nettisivuilla ja siellä oli edullisia pyöriä, muistaakseni 79e lapsille ainakin.Kertoisitteko kokemuksistanne, jos on? KIITÄN etukäteen! =)
Omaa käyttökokemusta ei ole. Olin ennen Biltemassa töissä joten käsitys laadusta kyllä on. Ja aikeissa on ostaa mulle seuraava pyörä juuri Biltemasta. Ihan hyviä pyöriä ovat, useimmissa käytetään oikein laadukkaita osia. Toki maanantaikappaleita mahtuu joukkoon mutta niin on joka merkillä.
Hinta-laatusuhde on erittäin hyvä. Ja vuoden takuuaikana tulee kyllä ilmi kaikki mahdolliset viat. Eli kyllä mä ainakin uskallan tuolle pojalle sitten joskus Bilteman pyörän ostaa.
Meiän pojalla on Biltemasta ostettu pyörä, kun oli ainoo keltanen mitä löyty ja hyvän hintanen. Kyllä kannattaa sieltä ostaa, toi on ainakin kestäny tosi hyvin!
Kiitokset kokemusten jakamisesta! En ole ennen ostanut mitään Biltemalta ja sillä kyselin. Ovat todella kohtuuhintaisia verrattuna muihin paikkoihin! Hyvää illan jatkoa!!! =) :wave: