Bile vaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja Cilla79
  • Ensimmäinen viesti
"JEP"
Nykyyän noissa kaikissa kaupoissa taitaa olla toi laskulla tilaamisen mahdollisuus. Se on hyvä juttu kun sillon voi tilata ne lempparit ennen palkkapäivää :) Ja plussaa tietysti et saa ensin nähdän ostoksensa ennen ku maksaa mitään.
 
sara84
nyt on tilattu sekä glamshop.fi ja bstyle verkkokaupoista. Molemmista tuli ihan supernopeesti vaatteet ja ne on aivan mahtavia! Postikulut oli halvemmat glamshop.fi kaupassa vaikka tilasin sieltä enemmän. Näin ihania en oo kyllä nähnyt kellään ja olen positiivisesti yllättynyt!! Kiva kun on vihdoin saatavilla "jotain erilaista".
 
"Anna"
Ihanaa kun kerrankin on samassa paikassa kaikkia vaatekauppoja, mistä löytyy kivoja bilevaatteita eikä tarvii niitä etsimällä etsiä!

Minä oon kans tilannu tuolta jeansista ja trendiksistä, mutta osa kaupoista oli vielä ihan tuntemattomia. Jeansista oon tilannu ihan sen alkuajoista lähtien ja aina on ollu nopea toimitus ja kaikki toiminut moitteettomasti. Mitä oon tutkaillu, niin jeansissa näyttäs olevan halvemmat hinnat moniin kilpailijoihinsa nähden, eikä oo postikuluja. :)

Viime viikonlopuks tilasin vaatteita hersecretistä ja sieltäkin tuli päivässä, eikä sielläkään oo postikuluja. Hersecretissä on samantyylisiä vaatteita kun vaikka Jeansissa, mutta kuitenkin erilaisia kuin muissa. Plussaa oli että siellä myydään paljon myös alusasuja ja korsetteja. http://www.hersecret.fi

Tosin tykkään tosi paljon myös jeansin ”uudistetusta” tyylistä, just kävin kattoo (lue: tilaamassa :D) pari vaatetta, mihin en oo ainakaan vielä törmänny muissa kaupoissa.. :)

Onko osa kaupoista esim. fashion-store muuten lopettanut toimintansa, vai miksköhän en päässyt sinne sivulle..?

Ja sille joka mietti sitä kokoa one size, niin mulla on g-kuppi ja hyvin on mahtunut kaikki vaatteet. :) Jos ketään ei haittaa niin kysyn nyt tähän samaan ketjuun, että tiiättekö mitään HALPAA nettikauppaa missä myytäis liivejä nimenomaan vähän isommalle varustukselle? Enkä kaipaa sellasia mummomaisia, vaan kauniit ja seksikkäät liivit mistä ei tarviis maksaa yli 30e.. Mielellään suomalainen kauppa, että vaihto onnistuu tarvittaessa helposti.
 
mirka79
Mun tarttis tilata netistä joku kiva bile paita. Mistä saisi kivoja?
itse tilasin aika kivan biletopin Volat.fi verkkokaupasta ja tuli nopeasti suoraan postiluukkuun. Tilauksesta seuraavana päivänä, oli kyllä iso plus.

Tilasin meinaan keskiviikkona ja halusin topin perjantaiks, pelkäsin tuleeko mutta ihanan positiivista +++ <3

Naisten topit l Toppeja - VOLAT.fi - StreetWear l Katumuoti l Naisten ja miesten vaatteita.
 

Yhteistyössä