Bikinirajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuaa

Vieras
Olisiko vinkkejä bikinirajojen siistimiseen? Kotikonstein ja omin käsin pitäisi hommasta selvitä. Olen tähän asti joskus harvakseltaan sheivannut alapääni, muusta ei ole kokemusta. Häppäreiden ja peppuvaon sheivaaminen on ihan ok, eikä niihin tule karkeaa sänkeäkään. Sen sijaan häpykumpu on kuin kynitty kana, viimeistään seuraavana päivänä. Sänki on terävää, erottuvaa ja rumaa.

Millä konstin saan häpykummun alueen pysymään edes pari päivää nättinä? Karvojen nyppiminen ei tule kyseeseen, olen joskus kokeillut ja kahden karvan nyppääminen riitti, kiitos. Millaisia lienevät intiimialueelle tarkoitetut sähkökäyttöiset shaverit? Vai millä muulla konstilla selvitän ongelman?

[QUOTE="veet";28879223]kasvoille tarkoitetuilla vahaliuskoilla.[/QUOTE]

Kuinkahan reipasotteinen niiden kanssa pitäisi olla? Mulla on semmoinen "pelko" että karvoissa on viiden sentin juuret ja liuska juuttuu karvoihin seuraavaksi viideksi viikoksi :D Lähtevätkö ne kohtuullisin voimin irti?

Sokerointi on ehdottomasti ainakin omasta mielestä kivuttomampi ja tehokkaampi keino. Vahalla olen joskus yrittänyt ja ei helvetin hyvää päivää kun se tökötti jää vain karvoihin kiinni eikä sitä saa hyvällä eikä pahalla irti. Kaikkein vähiten lähti karvat..

Sokerointi on ehdottomasti ainakin omasta mielestä kivuttomampi ja tehokkaampi keino. Vahalla olen joskus yrittänyt ja ei helvetin hyvää päivää kun se tökötti jää vain karvoihin kiinni eikä sitä saa hyvällä eikä pahalla irti. Kaikkein vähiten lähti karvat..

Vahalla lähti kainaloista vain iho, ei karvat.... enpä sen jälkeen kokeillut mihinkään muualle...

Vaha on saatanasta.. :D Sori, mulla vaan ei ole yhtään hyvää kokemusta enkä uskalla edes testata enää :D Toisaalta, tykkään sokerista. Se toimii ja täyttää tarkoituksensa. Juu sokerilla tosiaan vedetään karvojen suuntaisesti, ei vastakarvaan. Rasittaa huomattavasti vähemmän ihoa, oman vertailun mukaan.

Sokerointia on kokeiltu nyt. Koetin ensin käsivarteen: karvat lähtivät, rusketus myös. Vei siis näköjään kuolleen pintakerroksenkin ihosta mennessään. Käsivarret ovat nyt vaaleanpunaiset ja karvattomat.

Kokeilin sitten bikinirajaan: useammalla yrityksellä karvoja lähtikin, mutta alue ei tullut edes lähestulkoon paljaaksi. Karvat vain tasaisesti harvenivat ja jäljelle jäivät tummimmat ja paksuimmat jouhet. Niitä on ehkä kolmannes alkuperäisestä määrästä. No, ei sattunut kovasti, mutta eipä tullut hirveästi tuloksiakaan :D

En kyllä tiedä, menikö sokerihomma oikein, sokerin levittäminen ainakin nipisteli pirusti, irtiotto ei.

Älkää hyvät naiset poistako karvoja alakerrasta. Se on epähygieenistä, römpsänne alkaa löyhkätä ja saatte kaiken maailman tulehdukset. Ne karvat on siellä syystä. Varjelkaa karvaviidakkoanne! Luonnollisuus kunniaan. Kaikki miehetkin tykkäävät luonnontilassa olevista pimppaloorista. Minä en ainakaan poista alapään karvojani ja minusta on ihanaa, kun ne tursuavat shortsien lahkeista ja kaikki miehetkin katselevat ihaillen, kun heillä reppanoilla odottaa kotona posliini emäntä haisevan ja tautisen vaginansa kanssa. En myöskään pese alapäätäni kuin kerran viikossa, kun liika peseminen aiheuttaa pahaa hajua myöskin. Että semmosta minulla tällä kertaa.

Olet 'totuus' aivan oikeassa. Muutan ehdottomasti käyttäytymistäni heti.

Ap: Oletkohan vetänyt oikeaan suuntaan, sokerissa vaikuttaa tarttuvuuteen myös tosi paljon koostumus, joka on aluksi tuurista, myöhemmin näppituntumasta kiinni onko oikeanlaista. Suosittelen yrittämään uudelleen, itse olen kokenut tosi hyväksi, mutta harjoitusta on tosiaan vaatinut ;)

Noudatin sen sokerin kanssa sitä ohjetta, että tökötti levitetään vastakarvaan ja irrotetaan myötäkarvaan. Sitä on kyllä vielä jäljellä, eli kunhan saisin itseäni niskasta kiinni, voisin koettaa uudelleen.

Uusimmat

Yhteistyössä