Biisi hukassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

Hoksaako kukaan mikä biisi mulla hakusessa. Soi paljon esim voicella.. Lyhythiuksinen mies laulaa ja videon tausta tumman sinertävä, kuuluu johonki rock/hevi osastolle. Aika uudehko biisi taitaa olla kyseessa.

Tiedän että aika huonot "tuntomerkit" mut yrittänyttä ei laiteta, vai miten se oli :D

Auttakaa mua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hoksaako kukaan mikä biisi mulla hakusessa. Soi paljon esim voicella.. Lyhythiuksinen mies laulaa ja videon tausta tumman sinertävä, kuuluu johonki rock/hevi osastolle. Aika uudehko biisi taitaa olla kyseessa.

Tiedän että aika huonot "tuntomerkit" mut yrittänyttä ei laiteta, vai miten se oli :D

Auttakaa mua!

Adam Lambert - What do you want from me?

Aluksi hidas ja sit nopee.. Jotain rockia tai heviä.. jos oikein muistan yhtään niin aika paljon näkyy videossa laulajaa vaan. Ja kuuluu tosi paljon radiosta. Laulaa englanniksi.

oilisiko kellään tietoa mikä biisi ja kenen,mieslaulaja suomipopilla radiossa välillä soi..lauletaan jotain vaikka meitä kolme on salaisuus meidän kahden ja aidosta rakkaudesta..??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oilisiko kellään tietoa mikä biisi ja kenen,mieslaulaja suomipopilla radiossa välillä soi..lauletaan jotain vaikka meitä kolme on salaisuus meidän kahden ja aidosta rakkaudesta..??

mä haluun tietää kans tän... joskus 5,5v sitten soi myös