Bidenin ensimmäinen huono päätös ensimmäisenä päivänään

Oli kyse siitä mitä sinä kirjoitit, ei linkin tekstistö.
Etkö lukenut sitä sitten? Tai itse asiassa, oliko sinulla enää mitään kommentoitavaa itse asiaan? Vai yritätkö vain tappaa keskustelua siirtämällä huomiota johonkin muuhun?

Kun tuossa palstapesula-ketjussa korostetaan nyt faktaa, niin mitä mieltä olet murrosiän käyneiden miesten fyysisistä ominaisuuksista verratuna murrosiän käyneiden naisten fyysisiin omaisuuksiin? Ihan yleisellä tasolla.
 
Etkö lukenut sitä sitten? Tai itse asiassa, oliko sinulla enää mitään kommentoitavaa itse asiaan? Vai yritätkö vain tappaa keskustelua siirtämällä huomiota johonkin muuhun?

Kun tuossa palstapesula-ketjussa korostetaan nyt faktaa, niin mitä mieltä olet murrosiän käyneiden miesten fyysisistä ominaisuuksista verratuna murrosiän käyneiden naisten fyysisiin omaisuuksiin? Ihan yleisellä tasolla.
Tai mitä minä nyt oikein sekoilen? Eihän siitä asiasta voi olla mitään MIELTÄ, kun kyse on FAKTASTA.
 
vierailija
Et siis ymmärrä, mitä seurauksia tuolla päätöksellä on?

”Bidenin ensimmäinen huono päätös ensimmäisenä päivänään: koulujen pitäisi päästää transtytöt kilpailemaan tyttöjen kanssa. Koulut, jotka eivät tottele, voivat menettää rahoituksensa.”

Ei allekirjoittanut tuollaista

kyllä voi johtaa ( tuskin) mutta aloituksesi väite ei pidä paikkaansa.
 
”Bidenin ensimmäinen huono päätös ensimmäisenä päivänään: koulujen pitäisi päästää transtytöt kilpailemaan tyttöjen kanssa. Koulut, jotka eivät tottele, voivat menettää rahoituksensa.”

Ei allekirjoittanut tuollaista

kyllä voi johtaa ( tuskin) mutta aloituksesi väite ei pidä paikkaansa.
Oletko koskaan kuullut sellaista, että lakia tulkitaan? On hyvin todennäköistä, että tämä päätös johtaa siihen, että tyttöjen ja naisten urheilu vaaraantuu entisestään.
 
vierailija
Urheilijoilla on hormoneissa ja hemoglobiinissa ym tarkat arvot jotka on erilaiset miesten ja naisten sarjoissa.
Mut se nyt on taas vaan fakta joka pilaa hyvän öyhötyksen.
 
Tulkitaan, todennäköistä..
Ei muuta faktaa et siinä EI lukenut mitä väität.
Bidenin ensimmäinen huono päätös ensimmäisenä päivänään: koulujen pitäisi päästää transtytöt kilpailemaan tyttöjen kanssa. Koulut, jotka eivät tottele, voivat menettää rahoituksensa.

https://www.foxnews.com/politics/biden-executive-order-schools-transgender-athletes-girls-sports

Huolestuttava suuntaus, joka voi olla naisurheilulle kuolinisku.


Osaatko lukea? Ymmärrätkö verbejä? Näistä ei mikään ole väite.
 
Urheilijoilla on hormoneissa ja hemoglobiinissa ym tarkat arvot jotka on erilaiset miesten ja naisten sarjoissa.
Mut se nyt on taas vaan fakta joka pilaa hyvän öyhötyksen.
Totta. Transnainen on voinut laskea keinotekoisesti testosteronitasonsa sallittuihin rajoihin. Tämä ei kuitenkaan kumoa niitä vaikutuksia, mitä testosteroni on saanut aikaan murrosiässä.

NE FAKTAT TODELLAKIN.
 
vierailija
Bidenin ensimmäinen huono päätös ensimmäisenä päivänään: koulujen pitäisi päästää transtytöt kilpailemaan tyttöjen kanssa. Koulut, jotka eivät tottele, voivat menettää rahoituksensa.

https://www.foxnews.com/politics/biden-executive-order-schools-transgender-athletes-girls-sports

Huolestuttava suuntaus, joka voi olla naisurheilulle kuolinisku.


Osaatko lukea? Ymmärrätkö verbejä? Näistä ei mikään ole väite.
seliseli
Se kohta missä puhuu kilpaurheilusta?
 

Yhteistyössä