V
vierailija
Vieras
Yhdysvallat | Melania Trump uhkaa Bidenin poikaa yli miljardin korvausvaatimuksilla, jos tämä ei peru Epstein-puheitaan
Melania Trump vaatii Hunter Bidenia perumaan sanomisensa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulle ei miljardi kelpaisi?Trumpit on ilmeisesti rahan puutteessa.
Melania on kova humputtelemaan. Yksi miljardi ei kauan viihdy hänen kukkarossa. Luin alkukesästä törkyjuttuja Epsteinista. Asia on nykyään minulle evvk. Osaan jo lausua Epsteinin nimen oikein kiitos Ylen lähetysten.Trumpit on ilmeisesti rahan puutteessa.
Joku poistatti ketjun, jossa mainitsin samasta asiasta.Jenkkilässä kaikki on suurempaa, myös korvaukset. Mitenköhän paljon pitäis maksaa, jos sanois, että Trumpetti on vanhuudenhöperö?
Ei en tarvitse.Sulle ei miljardi kelpaisi?
Ei en tarvitse.
Olen miettinyt, että jos voittaisin jostain rahapelistä suuremman potin, silloin kun satun pelaamaan, niin kaikki suomen vanhusyksiköt saisivat joulukalenterin. Jokainen "luukku" sisältäisi jonkun jouluun liittyvän asian herkkuja, ruokia, villavaatteita, konsertteja, lahjatoiveiden toteutuksia..... Haluaisin ilahduttaa laitosvanhuksia.Lahjoittaisin rahat hyväntekeväisyyteen.
Yksi osa rahoista menisi vähävaraisten lasten perheille
Liinnanmäki ym. käynteihin.
Miksi et nyt halua ilahduttaa laitosvanhuksia?Olen miettinyt, että jos voittaisin jostain rahapelistä suuremman potin, silloin kun satun pelaamaan, niin kaikki suomen vanhusyksiköt saisivat joulukalenterin. Jokainen "luukku" sisältäisi jonkun jouluun liittyvän asian herkkuja, ruokia, villavaatteita, konsertteja, lahjatoiveiden toteutuksia..... Haluaisin ilahduttaa laitosvanhuksia.
Ja paskat sä mitään lahjoittaisit!Lahjoittaisin rahat hyväntekeväisyyteen.
Yksi osa rahoista menisi vähävaraisten lasten perheille
Liinnanmäki ym. käynteihin.
Lahjoitanhan kallista aikaanikin sinun kaltaisten surkimusten huonon käytöksen ojentamiseen.Ja paskat sä mitään lahjoittaisit!![]()
Ei ole sellaisia euromääriä. Olen tehnyt vanhustyötä ja toimin iäkkään omaiseni hoitajana.Miksi et nyt halua ilahduttaa laitosvanhuksia?