Bidenia uhkaa yli tuhannen miljoonan dollarin korvaus naisen kunnian loukkaamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Trumpit on ilmeisesti rahan puutteessa.
Melania on kova humputtelemaan. Yksi miljardi ei kauan viihdy hänen kukkarossa. Luin alkukesästä törkyjuttuja Epsteinista. Asia on nykyään minulle evvk. Osaan jo lausua Epsteinin nimen oikein kiitos Ylen lähetysten.
Eniten minua tänä aamuna kiinnostaa istuvatko Trump ja Putin Alaskassa kahdestaan samassa huoneessa. Asiaa pohdittiin Yle aamussa.

Jenkkilässä kaikki on suurempaa, myös korvaukset. Mitenköhän paljon pitäis maksaa, jos sanois, että Trumpetti on vanhuudenhöperö?
Joku poistatti ketjun, jossa mainitsin samasta asiasta.
Nuorten tyttöjen hyväksikäytöstä on paljon todistusaineistoa. Ehkä lopullinen
totuus paljastuu pitkän ajan kuluttua.
Melania on kuin minä aikoinaan eläen silmälaput silmillään kuin ravihevonen.

👍 Lahjoittaisin rahat hyväntekeväisyyteen.
Yksi osa rahoista menisi vähävaraisten lasten perheille
Liinnanmäki ym. käynteihin.
Olen miettinyt, että jos voittaisin jostain rahapelistä suuremman potin, silloin kun satun pelaamaan, niin kaikki suomen vanhusyksiköt saisivat joulukalenterin. Jokainen "luukku" sisältäisi jonkun jouluun liittyvän asian herkkuja, ruokia, villavaatteita, konsertteja, lahjatoiveiden toteutuksia..... Haluaisin ilahduttaa laitosvanhuksia.

Olen miettinyt, että jos voittaisin jostain rahapelistä suuremman potin, silloin kun satun pelaamaan, niin kaikki suomen vanhusyksiköt saisivat joulukalenterin. Jokainen "luukku" sisältäisi jonkun jouluun liittyvän asian herkkuja, ruokia, villavaatteita, konsertteja, lahjatoiveiden toteutuksia..... Haluaisin ilahduttaa laitosvanhuksia.
Miksi et nyt halua ilahduttaa laitosvanhuksia?

Yhteistyössä