Biden-ketju

Ja sullahan oli ne todisteet
Onks sulla todisteet ettei asia (videot ja kuvat ja viestit alaikäisille pikkutytseille mitä Joe Bidenin pojan läppärin uumenista on löytynyt) ole totta?
Kuten olen aiemmin sanonut niin sun kaltaiselle on turha todistetta antaa yhtään mistään (olen antanut lukemattomia kertoja videoita mm. Joe Bidenin seksuaalisen häirinnän kohteeksi joutuneista naisista ja lapsista), koska sä et niitä uskois vaikka ne hierois sun silmämuniis.
 
vierailija
Onks sulla todisteet ettei asia (videot ja kuvat ja viestit alaikäisille pikkutytseille mitä Joe Bidenin pojan läppärin uumenista on löytynyt) ole totta?
Kuten olen aiemmin sanonut niin sun kaltaiselle on turha todistetta antaa yhtään mistään (olen antanut lukemattomia kertoja videoita mm. Joe Bidenin seksuaalisen häirinnän kohteeksi joutuneista naisista ja lapsista), koska sä et niitä uskois vaikka ne hierois sun silmämuniis.
Luulisi sitten että syytteet olisi jo nostettu ja poika telkien takana. Syytön kunnes toisin todistetaan vai miten se meni
 
vierailija
Onks sulla todisteet ettei asia (videot ja kuvat ja viestit alaikäisille pikkutytseille mitä Joe Bidenin pojan läppärin uumenista on löytynyt) ole totta?
Kuten olen aiemmin sanonut niin sun kaltaiselle on turha todistetta antaa yhtään mistään (olen antanut lukemattomia kertoja videoita mm. Joe Bidenin seksuaalisen häirinnän kohteeksi joutuneista naisista ja lapsista), koska sä et niitä uskois vaikka ne hierois sun silmämuniis.
Entäs Trumpin samat jutut?


tuossa vielä mainitaan et tod näk yritys vaikuttaa vaaleihin, pidätkö sitäkin valeena ja syytteet on tosia?
Vai just tässä jutussa kaikki on keksittyä?
 
vierailija
Jo 3. kerta, kun Biden valehtelee. Biden lupasi taistella naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan, mutta on nimittämässä hallintoonsa miehen, joka tuomittiin kotiväkivallasta, koska nainen ei suostunut seksiin.

https://joebiden.com/vawa/

Tässä Ellulle
Mitäs tuumaat pp viestistä?
 
Luetunymmärtäminen?

Aattelin et liian pitkä sana sulle kun niin päin peetä olit linkittämäsi uutisenkin ymmärtänyt. Tai sit valehtelit tahallasi, se ei ullattaisi. ( yllättäisi, jos et ymmärtänyt )
Miten mielestäsi sopii Bidenin vaalilupauksiin, että palkataan sellaisia ihmisiä, jotka ovat puolestaan palkanneet kotiväkivaltaan syyllistyneitä?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Laitetaan tähän vielä talteen Bidenin muitakin valheita, niin ovat samassa paikassa:



 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä