Bianca Morales on liian hyvä ihminen ajamaan dösää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Työvoimatoimiston vinkit ovat lähinnä huvittaneet.

– Työkkärin kautta tulee sellaisia vinkkejä, että ryhdy kuorma-auton tai bussinkuljettajaksi. Ihminen, joka on tehnyt 40 vuotta musiikin parissa töitä! Vaikka olen kyllä ajanut keikkabussia joskus 1980-luvulla ja mulla on kuorma-autokortti. Mutta ehkä bussinkuljettajaksi siirtyminen ei kuitenkaan ole elämäntehtäväni, Morales naurahtaa."


Sossurahaa pitäis saada.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Ehkä hän ei tarvitse tukia?

”Kun kalenteri tyhjeni, Morales teki asioita, joista nautti. Mieli pysyi positiivisena esimerkiksi mökkeilyn ansiosta. Ulkoilu on ollut tärkeää.

– Pystyin todella nauttimaan kesämökkeilystä. Olen aina ollut kova sienestäjä, marjastaja ja kalastaja. Itä-Suomessa oli oikein pitkä ja runsas sienikausi viime vuonna.”
 
Ehkä hän ei tarvitse tukia?

”Kun kalenteri tyhjeni, Morales teki asioita, joista nautti. Mieli pysyi positiivisena esimerkiksi mökkeilyn ansiosta. Ulkoilu on ollut tärkeää.

– Pystyin todella nauttimaan kesämökkeilystä. Olen aina ollut kova sienestäjä, marjastaja ja kalastaja. Itä-Suomessa oli oikein pitkä ja runsas sienikausi viime vuonna.”
Työkkäri oli tuossa jutussa mainittu?
Ja kyllä vähävarainenkin voi nauttia luonnon antimien keräämisestä.
 
Kaksipiippuinen asia.

Jos esim.joku korkeastikoulutettu joutuu työkkärin luukulle tai bussikuskiksi, hänen opiskelunsa ja osaamisensa menee hukkaan.

Toisaalta jokainen työ on arvokasta, eikä hyvätuloiset/menestyneet saa nyrpistellä suorittavalle työlle.
Moralesista on varmasti enemmän iloa bussikuskina (jos vielä hymyilee matkustajille), kuin 80-luvun laulajattarena...
 
vierailija
Ehkä hän ei tarvitse tukia?

”Kun kalenteri tyhjeni, Morales teki asioita, joista nautti. Mieli pysyi positiivisena esimerkiksi mökkeilyn ansiosta. Ulkoilu on ollut tärkeää.

– Pystyin todella nauttimaan kesämökkeilystä. Olen aina ollut kova sienestäjä, marjastaja ja kalastaja. Itä-Suomessa oli oikein pitkä ja runsas sienikausi viime vuonna.”
No mitä se sitten itkee tukuen perään?

"Täytyy huudella hallituksen suuntaan, että tällä hetkellä tarvitsemme niitä suoria tukia, jotka korvaavat ansiomenetyksiämme. "
 
vierailija
Ei muuta ku asentamaan Piankalle äänentoistoa bussiin.
Matka sujuu rattoisammin kun Piankka luikauttelee matkustajille:

Hieman asian vierestä tuli mieleen vanha muisto. Työmatkan bussinkuljettaja oli ottanut sydämenasiakseen matkustajien viihdyttämisen. Oli usein vaivaannuttavaa istua bussissa, kun mies oli ajovuorossa. Hänestä muistaakseni oli juttu Hesarissa.
Kerran Bianca esiintyi rautatieasemalla. Hän on erittäin taitava laulaja.
Jaksetaan pinnistellä vielä muutama kuukausi korona-aikaa.
 

Yhteistyössä