Bi-seksuaalisuus ja senkanssa eläminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lisbeth"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lisbeth"

Vieras
aina oon fantasioinut naisista,niinnkun monet muutkin,silti miestenkanssa vain harrastanut seksiä suurenosan iästäni.
kuitenkin usein suudellut ja halunnut mennä pidemmällekkin naisenkanssa,mutta silloin siihen ei ollut mahdollisuutta. käsipeliäkin oli baarinvessassa joskus.
vuosi sitten pääsin sänkyynasti toisen kaltaisenikanssa muutamaan otteeseen ja pidin siittä kyllä,mutta se oli pelkästään seksuaalista.
vuosi sitten myös aloitin uudessa työpaikassa jossa huomasin yhden naisen heti ja hän on lesbo. aivan ihana persoona ja kaikenmoisten sattumustenkautta päädyimme sänkyyn.
sen lisäksi mulla on isoja tunteita sitäkohtaan. mä en oo nukkunu viikkoon kunnolla kun ajatuksen vain pyörii päässä. ja taisin kännissä sen sille tunnustaakkin.

eipä asiassa varmaan muuten ois ongelmaa,mutta mulla on lapsia ja olen naimisissakin ollut pidempään.
muuten tuon seksuaalisuudenkanssa ois ollukin helppo tulla toimeen,jos siihen ei ois tullut tunteita mukaan.
ja miehelle tässä asiassa ei oo mitään ongelmaa että olen ollut naisenkanssa. molemmista hän tietää ja koska on mies on asiasta vain kiinostunut ja kiihtottunutkin.
pitäis varmaan puhua sillekkin mitä päänsisässä liikkuu.

oisko täällä ketään samankokenutta tai ees joku joka osais sanoo jotain.
kellekkään en ole asiasta voinut puhua,omat kaverit ei tunnu sellaisilta joille voisi puhua.

Mikä tuossa ei mene läpi? Kyllä mä voin hyvin ymmärtää. Itse olen "päätynyt" sänkyyn parin ystävän kanssa, mutta erona se, että mieheni on ollut mukana. Itsellä rajoittuu mielenkiinto naisiin seksiin, eli en voisi kuvitellaa rakastuvani naiseen. Asian kanssa ei siis ole mitään ongelmaa.

Aloittajan tapauksessa en jumittuisi tuohon sukupuoleen. Ei se, että työkaveri on nainen, tee jutusta hyväksyttävämpää. Pointtihan on se, että olet ihastunut (rakastunut?) toiseen ihmiseen. Kyllähän ihastumisia tulee pitkissä parisuhteissa, eli sinuna nyt vaan odottelisin tunteiden laantumista. Välttele tuota ihmistä, älä ainakaan lähde kännäämään hänen kanssaan, ja katso miten käy.
Eiköhän ne tunteet vähitellen viilene.

Se että ap muka pettää miestään naisten kanssa. Mitä ihmettelemistä on bi-seksuaalisuudessa. Ei se tarkoita moniavioisuutta. Voisin minäkin olla naisen kanssa mutta olen mieheni kanssa koska yksi on valittava.

Eiks ap kertonut että miehelle se ei oo ongelma jos hän on toisten naisten kanssa?

Toki miehen mielipide saattaa muuttua jos ap alkaa tuntemaan voimakkaita tunteita jotain naista kohtaan. Siks kannattaisikin miehelle kertoo suoraan et mistä on kyse ja miettiä sit asia uusiks.

Eiks ap kertonut että miehelle se ei oo ongelma jos hän on toisten naisten kanssa?

Toki miehen mielipide saattaa muuttua jos ap alkaa tuntemaan voimakkaita tunteita jotain naista kohtaan. Siks kannattaisikin miehelle kertoo suoraan et mistä on kyse ja miettiä sit asia uusiks.

Usko vaan että tämä oli provo. Ei miehet oikeasti halua että naisensa vehtaavat toisten naisien kanssa.

oon kysynyt useemman kun kerran mieheltä asiasta,ja se ei ainakaan toistaseksi oo nähnyt haittaa asiassa.
kyllä se on tiennyt jo seurusteluvaiheessa että pidän naisiakin erittäin viehättävinä ja että mua on harmittanu ettei oo sellasia kokemuksia ollut,muutakun pussailua jne.

onneks mies ei oo ahdasmielinen,muuten vain miettisin miltä se tuntuu että saa olla naisenkanssa.
tietty se ei nyt tiedä että mulla on myös tunteita. ja varmaan ne menee ohi,mutta vältteleen en tätä ihmistä pysty. mutta tosiaan,ei kannata lähtee yhdessä viihteelle.

Yhteistyössä