B
Bla
Vieras
Mä en nyt varsinaisesti kysy mielipidettä Gossipista, vaan Beth Dittosta. Mitä mieltä olette Ditton tyylistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Räväkkä ja omaperäinen, uskaltaa olla itsensä. Ei välttämättä aina niin miellyttävä silmälle, mutta olisipa minulla yhtä hyvä itsetunto =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bla:Itse taas tykkäsin Ditton mallistosta, valitettavasti koot alkavat niin suurista numeroista.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Alkuperäinen kirjoittaja Bla:Itse taas tykkäsin Ditton mallistosta, valitettavasti koot alkavat niin suurista numeroista.
Mulle koot on just passeleita, mutta tyyli ja mallit ei oikein nappaa. Mä olen varsin päärynänmuotoinen, ja kaikki Diton vaatteet oli suunniteltu niin että ne vaatii aika leveät hartiat ja kapeahkon pepun... mahalle olisi kyllä tilaa. Just väärin mulle. "Onneksi" ei sitten ollut mun makuun muutenkaan, niin ei harmita niin paljon kuin voisi![]()
Se dominomekko olisi kyllä muuten söötti, ja sitä on näkynyt tosi paljon kaikissa isokokoisten muotiblogeissa ja Fatshionistassa ja muualla.