Ei ehkä vedä natsikorttiaMitä tähän sanoo Li?
Linkki?Ja valehtelu se täällä vaan jatkuu..
Mistä on laskettu luikuria?Ja valehtelu se täällä vaan jatkuu..
Todista, että tiedät tekijän. Muuten lasket luikuria.Mistä on laskettu luikuria?
Oot taas niin kireänä, että tekijän on pakko olla vasuri.Todista, että tiedät tekijän. Muuten lasket luikuria.
Sehän se Sannaa palvova palstahäirikköOot taas niin kireänä, että tekijän on pakko olla vasuri.
Eli ei ollut vastausta. Ullatus.Oot taas niin kireänä, että tekijän on pakko olla vasuri.
Et sinä määrää, kuka ketäkin äänestää.#8 Janne Liljan liittämä TikTok on täyttä asiaa. Nuori nainen laukoo totuuksia tuholaisdemareista
Älkää äänestäkö missään nimessä!!!
Ei niin. Sinä määräät.Et sinä määrää, kuka ketäkin äänestää.
Osasin käydä ihan itse äänestämässä, ei minun tarvinnut itseäni määrätä.Ei niin. Sinä määräät.
Kylläpäs määrään koska minähän olen Euroopan omistajaEt sinä määrää, kuka ketäkin äänestää.
Ei niin. Sinä määräät.
Heippa Sanna.Kylläpäs määrään koska minähän olen Euroopan omistaja
Nyt satut heippaamaan väärää puuta, minähän olen antisannistiHeippa Sanna.
#8 Janne Liljan liittämä TikTok on täyttä asiaa. Nuori nainen laukoo totuuksia tuholaisdemareista
Älkää äänestäkö missään nimessä!!!
vassarikoiraan kalahti kun noin älähtiAloittaja on niitä, jotka eivät vaaliuurnille saa itseään kammettua.
Olet taas väärässä. Olen jo äänestänyt, mutta en vasemmistoa nyt enkä koskaan.vassarikoiraan kalahti kun noin älähti
Onnittelut!Olet taas väärässä. Olen jo äänestänyt, mutta en vasemmistoa nyt enkä koskaan.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat