Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ei täällä oo kaupoissa ku paria lajia, muistaakseni Strawberry cheesecakea, chunky monkeyta ja chocolate fudge brownieta. Ketuttaa kun muualla on enemmän vaihtoehtoja. |O
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ei täällä oo kaupoissa ku paria lajia, muistaakseni Strawberry cheesecakea, chunky monkeyta ja chocolate fudge brownieta. Ketuttaa kun muualla on enemmän vaihtoehtoja. |O
Mä erehdyin käymään niiden nettisivuilla.. siis .com, ja arvaa kuin paljon siellä oli kaikkia makuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ennen sai sellaista missä oli suklaavaahtokarkkikaloja vaniljajäätelöllä. Se oli hyvää!
Nyt tykkään cookie dough:sta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ennen sai sellaista missä oli suklaavaahtokarkkikaloja vaniljajäätelöllä. Se oli hyvää!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei mikään, innolla maistoin muutamaa lajia ja kaikki olivat ihan supermakeita ja ällöjä. Odotin paljon enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ennen sai sellaista missä oli suklaavaahtokarkkikaloja vaniljajäätelöllä. Se oli hyvää!
Se oli just sitä Phish Foodia, sitä ei saa enää.
Joo, niin on. Just viikolla ostin.Alkuperäinen kirjoittaja K:Phis Food! Vähänkö oon kironnu kun sitä ei enää saa... Kampin kiskassa sitä muistaakseni on irtona..?