Ben&Jerry's- jäätelöt, luoja mikä kalorimäärä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuhhui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuhhui

Vieras
Huitaisin sitten juuri 1220 kaloria napaani jäätelön muodossa, tuosta noin! Ostin ben&jerrysin chunky monkey-purkin (436g) ja söin makeanhimooni. Ovat ehdottomasti parasta jädeä, mitä tiedän ja en yleensä herkutellessani katso kaloreita, mutta nyt ihan huvikseni katsoin. Eipä taida toista herkkupäivää tulla ihan heti...

No 436g on melkein litra, niin eiköhän ihan mkistä vaan jäätelöstä niitä kaloreita aika läjä muodostu. Siis tavis mansikkajädesslkin on liki tuhat kaloria tuossa määrässä.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Eipä ihme että osalla suomalaisia naisia perse leviää. Hyi hitto te läskit ootte oksettavia, oikeesti kuka normaali ihminen edes pystyy vetämään tuota jätskiä kerralla tuota määrää, mutta näköjään läskillä kaikki menee kurkusta alas, sit vain itketään että "enhän mä oo syönyt mitään" (mitä nyt vain keksiä, jäätelöä, pitsaa jne jne...

Ootte säälittäviä.

Olen täysin samaa mieltä,vituttaa kun mammat poraa persettään ja liikakilojaan ja sit samalla vetää moista pask...kyllä sen jo kadulla huomaa kelle jäde ja muu mössö kelpaa kahden-kolmenkin edestä.

No höö, kuka nyt edes oli valittamassa perseen leviämisestä? minä en kyllä edes ole ylipainoinen, vaan hoikka. Mutta järkytti vaan tuo määrä, kun en ennen ole moista asiaa tullut miettineeksi tai katsoneeksi, vaikka kyseistä jädeä olen syönytkin.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
No 436g on melkein litra, niin eiköhän ihan mkistä vaan jäätelöstä niitä kaloreita aika läjä muodostu. Siis tavis mansikkajädesslkin on liki tuhat kaloria tuossa määrässä.
Ei ole litraa vaan tasan puoli litraa nuo B&J:n purkit. Ei ole verrattavissa tavisjäätelöön, paljon tujumpaa tavaraa.

Oi, nyt on pakko ostaa jäätelöä kauppareissulla! Ihan sama vaikka jonkun harmiks perse leveis :D

btw Ingmannilta tuli Creamy-jäätelöt, vetää vertoja BJ:n jätskeihin niin maussa kuin kaloreissakin :heart:

Mahdat olla itse täydellinen kun puhut noin ihmisistä jotka eivät ole ihanne painoisia!!! Itse olen ollut vuoden 1200 kalorin ruokavaliolla nyt ei vaan paino putoa!! Tuntuu pahalta kuunnella tuollaista mitä kirjoitit, sulla ei selvästikään ole mitään tapoja opetettu kotona??? Nyt kun lääkärin ja ravintoterapeutin kanssa kun ruokavaliota on tehty niin kyllä mä ainakin voin ja saan syödä härskiä ihan lääkärin luvalla!!! Kaikkea tietysti kohtuudella!! Puhutko myös ystävillesi noi, vai huuteletko vaan täällä nimimerkin rakasta???? MIETI VÄHÄN JA HÄPEÄ!!!!

Mä en kyllä pysty syömään mitään niistä jäätelöistä enempää, kuin pienen kulhollisen kerralla.
Tulee muuten liian äklömakeaolo. :)
Ehkä ihan hyvä niin, ei syötyä kerralla ja riittää pidemmäksi aikaa. :)

Yhteistyössä