BB-vauva on syntynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomen ensimmäinen BB-vauva maailmaan!

Minä ymmärrä miksi tuota hehkutetaan BB-vauvaksi?Kun eihän ne molemmat siellä talossa olleet ja siellä seksiä harrastaneet?

Alkuperäinen kirjoittaja Salamatkustaja:
olin tuon Tiinan kanssa samalla luokalla koko yläasteen..

Turhaa vouhotusta sanon vaan..BB-vauva.. :laugh:

Onnea kuitenkin.

Pakko kysyä,onko se Sorella vuodelta 2006 sukua tälle Tiinalle.On niin saman näköisiä et voisi melkein siskoja olla....
http://www.subtv.fi/bigbrother2006/kilpailijat.shtml/sorella

Mä olin ihan ulalla kun mies eilen tuosta mainitsi. Kun siis mun mielestä siitä on ikuisuus kun tuo Tiina tuli raskaaksi. Miten tuo aika onkin tässä tapauksessa mennyt niin hitaasti :o

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä olin ihan ulalla kun mies eilen tuosta mainitsi. Kun siis mun mielestä siitä on ikuisuus kun tuo Tiina tuli raskaaksi. Miten tuo aika onkin tässä tapauksessa mennyt niin hitaasti :o

NIINPÄ! Samaa minäkin ajattelin kun kuulin! Mäkin olin koko raskauden jo unohtanut suoraan sanottuna.

samaa mäkin ihmettelen.

Piti ihan raskauslaskurista tarkistaa ja kyllä se vaan menee näin et heinä-elokuun vaihteessa jos sillä on viimeksi menkat ollut niin nyt syntynyt.
7.9 Tiina poistui positiivisen testin myötä joten....

Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
Mikä bb vauva?? ei kai ne siellä sitä hässiny alulle vai mitäh :o

Joo eihän se tuolla talossa saanut alkuansa mutta tuolla nimellä sitä vauvaa kutsutaan kun plussa testin talossa ollessaan teki.
Eipä ole minun keksimä nimi vauvalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
olin tuon Tiinan kanssa samalla luokalla koko yläasteen..

Turhaa vouhotusta sanon vaan..BB-vauva.. :laugh:

Onnea kuitenkin.

Pakko kysyä,onko se Sorella vuodelta 2006 sukua tälle Tiinalle.On niin saman näköisiä et voisi melkein siskoja olla....
http://www.subtv.fi/bigbrother2006/kilpailijat.shtml/sorella

Voin sanoo, että ei oo sukua. Ei sisko ainakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Paljon mahdollista.. ;)

Kuhala ja forssa..

juuri niin,kukas sä oot? :saint:

jotain yksityisyyttä sentään..

:D

Pistä yyveetä..
Mä tiedän kuka sä oot.. ;)

laitoin jo:)ihan epäreilua kun kaikki aina tuntee mut ja mä en ketään :snotty:

Mikä BB-vauva tuo oikein on olevinaan? BB-vauvaksi voisi nimittää jollain lailla sellaista lasta, joka
a) olisi saanut alkunsa BB-talossa
b) olisi syntynyt BB-talossa (ei tietty mahdollista...)
c) lapsen vanhemmat olisi tavanneet ja rakastuneet BB-talossa

Tuossa tapauksessa ns. BB-vauvan äiti kävi vain pikaisesti kääntymässä talossa ja lähti tajutessaan olevansa raskaana. No, jotainhan ne lehdet haluaa aina kirjottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:
Mikä BB-vauva tuo oikein on olevinaan? BB-vauvaksi voisi nimittää jollain lailla sellaista lasta, joka
a) olisi saanut alkunsa BB-talossa
b) olisi syntynyt BB-talossa (ei tietty mahdollista...)
c) lapsen vanhemmat olisi tavanneet ja rakastuneet BB-talossa

Tuossa tapauksessa ns. BB-vauvan äiti kävi vain pikaisesti kääntymässä talossa ja lähti tajutessaan olevansa raskaana. No, jotainhan ne lehdet haluaa aina kirjottaa...
Mun mielestä nöyryyttävää ja loukkaavaa ja p***kamaista kutsua mitään vauvaa BB-vauvaksi. Kuullosta sairaudelta. Että taas tympii!

Yhteistyössä