Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salamatkustaja:olin tuon Tiinan kanssa samalla luokalla koko yläasteen..
Turhaa vouhotusta sanon vaan..BB-vauva..![]()
Onnea kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä olin ihan ulalla kun mies eilen tuosta mainitsi. Kun siis mun mielestä siitä on ikuisuus kun tuo Tiina tuli raskaaksi. Miten tuo aika onkin tässä tapauksessa mennyt niin hitaasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä olin ihan ulalla kun mies eilen tuosta mainitsi. Kun siis mun mielestä siitä on ikuisuus kun tuo Tiina tuli raskaaksi. Miten tuo aika onkin tässä tapauksessa mennyt niin hitaasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:Mikä bb vauva?? ei kai ne siellä sitä hässiny alulle vai mitäh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Ei se oo mikään BB-vauva! |O |O
(ei ole kohdistettu ap:lle vaan koko kansalle)
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Salamatkustaja:olin tuon Tiinan kanssa samalla luokalla koko yläasteen..
Onnea kuitenkin.
Pakko kysyä,onko se Sorella vuodelta 2006 sukua tälle Tiinalle.On niin saman näköisiä et voisi melkein siskoja olla....
http://www.subtv.fi/bigbrother2006/kilpailijat.shtml/sorella
Alkuperäinen kirjoittaja Salamatkustaja:olin tuon Tiinan kanssa samalla luokalla koko yläasteen..
Onnea kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Salamatkustaja:Paljon mahdollista..![]()
Kuhala ja forssa..
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Salamatkustaja:Paljon mahdollista..![]()
Kuhala ja forssa..
juuri niin,kukas sä oot? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Salamatkustaja:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Salamatkustaja:Paljon mahdollista..![]()
Kuhala ja forssa..
juuri niin,kukas sä oot? :saint:
jotain yksityisyyttä sentään..
![]()
Pistä yyveetä..
Mä tiedän kuka sä oot..![]()
Mun mielestä nöyryyttävää ja loukkaavaa ja p***kamaista kutsua mitään vauvaa BB-vauvaksi. Kuullosta sairaudelta. Että taas tympii!Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:Mikä BB-vauva tuo oikein on olevinaan? BB-vauvaksi voisi nimittää jollain lailla sellaista lasta, joka
a) olisi saanut alkunsa BB-talossa
b) olisi syntynyt BB-talossa (ei tietty mahdollista...)
c) lapsen vanhemmat olisi tavanneet ja rakastuneet BB-talossa
Tuossa tapauksessa ns. BB-vauvan äiti kävi vain pikaisesti kääntymässä talossa ja lähti tajutessaan olevansa raskaana. No, jotainhan ne lehdet haluaa aina kirjottaa...