BB tulee taas! Kunpi 24/7 parempi???? Auttakee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja binssi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

binssi

Vieras
Elikkäs kysymys kaikille jotka tilaavat taas Big Brother 24/7-palvelun =)

Mulla on ollut monena vuonna telkkarin välityksellä tuo 24/7 kanava mutta mietin että hankkisinko tänä vuonna netin kautta?
Olisin erittäin kiitollinen jos kertoisitte hyvät ja huonot puolet kummastakin ja kumpi kannattaa hankkia?

Riittääköhän 24 meganen laajakaista pyörittämään netin kautta?

Mulla oli kolme vuotta putkeen pelkkä netti ja viime vuonna otin telkkarin kylkeen. Nettiä ei tullut katsottua käytännössä ollenkaan. On se vaan niin paljon mukavampi löhötä sohvalla ja katsella kunnon screeniltä telkkarista kuin istua *askajäykkänä selkä suorana naama tietokoneen ruudussa kiinni. Toki netin ominaisuudet kameranvalintoineen ovat ihan jees, mutta ei se silti tv:n katselunautintoa voita, omalla kohdallani.

Mulla oli kolme vuotta putkeen pelkkä netti ja viime vuonna otin telkkarin kylkeen. Nettiä ei tullut katsottua käytännössä ollenkaan. On se vaan niin paljon mukavampi löhötä sohvalla ja katsella kunnon screeniltä telkkarista kuin istua *askajäykkänä selkä suorana naama tietokoneen ruudussa kiinni. Toki netin ominaisuudet kameranvalintoineen ovat ihan jees, mutta ei se silti tv:n katselunautintoa voita, omalla kohdallani.

mä saan laitettua koneen näkyyn telkkarista :p

Yhteistyössä